28. juuni 2015

TERE EESTIKE!! ♥

Hei hei kõigile!

Olen nüüd olnud mitu päeva eemal. Põhjus on ka täitsa olemas! Nimelt tegin ma üllatuse oma kallimatele lähedastele ning tulin Eesti! Üllatasin oma vanaema,  kahte õde ja oma bestit Marilit. Ainult mu ema teadis, et ma olin tulemas :) 
Üsna piin oli poolteist nädalat seda saladust enda sees hoida, kuna ma ju suhtlen oma õdede ja Mariliga igapäevaselt. Tahtsin koguaeg öelda midagi, aga suutsin enda sees ikka hoida. Ning lõpuks need emotsioonid, mida ma ülllatades sain, olid no niiiiiiii toredad ja nii hea tunde andsid. 
Niiet, nüüd ma siin olen.. :D Lambist olen Eestis..Naljakas mõelda. Jään nati kauemaks seekord, umbes kuuks ajaks või nii. 

Ma poleks uskunud, et olen prantsuse eluga nii harjunud. Mõned asjad nii ülllatavad mind siin Eestis ja siis tuleb meelde mingeid asju, et ahjaaa see ju on sedamoodi siin mail... Näiteks emotsioonitu klienditeenindus :D Või, et 85% keeltest, mida ma ükskõik kus kuulen, on venekeel.. Welcome to Estonia, eksju. 

Iseenesest on hea olla siin tagasi nimodi veitsa pikemaks ajaks. Pole survet peal, et pean kindlad asjad ära tegema või käima kuskil ja inimestega kokku saama jnejne. Siuke tsill on hetkel, et on aega kõike teha nii kuis tahan. Pole mingit pressure'it peal.

Lisaks, ma mõtlesin, et tahan võib-olla mignit väikest töö-otsa. Et siis pole mul see siin olemine niisama tilu-lilu. Seega keegi äkki oskab aidata mind ja teab kust leida väikesi tööotsi või on endalgi pakkuda miskit? :D

Aaa, ja teine asi, mida ma tahan siin olles teha, on prantsusekeele õppimine. Tahan oma prantsusekeelt veel paremaks saada, ja mõtlesin, et Eestis ehk on hea võimalus seda teha, kuna siin on ikka odavam see, kui Prantsusmaal. Jällegi küsin, kas keegi teab kedagi, kes oskab õpetada prantsusekeelt? Olen uurinud, aga ei ole veel otsusele jõudnud :) Seega igasugused pakkumised on teretulnud!

Vot nii on lood. Loodetavasti nüüd ma saan ka mõndasid häid postitusi teha. Ja lisaks me saame koos Mariliga pildistamas käia, seega woop woop. Exciting! 

Varsti jälle!

Marta


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar