11. juuni 2015

RETSEPT || KONNAPOISID

Mul on järjekordne retsept teile jagada. Või noh, mis retsept.. Rohkem nagu idee äkki.

Mul tuli ema külla ja noh ikka on vaja ju head ja paremat proovida ja küpsetada :) Eile saime hakkama krevettide tegemisega (ja frikadellisupiga!!!!!!!!!!!) Ning minu kalli emakese soovil tegime me konnakesi! :D 

Ma olin varem ainult ühe korra maitsnud neid ühes restoranis. Ma neist vaimustuses polnud, aga pigem oli see nagu põhimõtte asi neid ära proovida :) 
Ning sama ka mu emal!

Ostsimegi siis külmutatud konnakesi poest ja täna läkski tegemiseks. Nende tegemine on üllatavalt kerge.


See retsepti postitus polegi otseselt nüüd hull õpetus siin, vaid pigem idee andmine, nagu ma ennegi mainisin :) (aga noh, nati õpetust ka ikka hehee) Seega kirjutan väga lühidalt ja kiirelt

Vaja läheb:

Konnakesi, (talu) võid + õli, küüslauku (mina panin 4 küünt aga oleks võinud isegi 6-7 panna), peterselli (tore, kui on värske, mul oli valmis maitseaine), jahu (võib ka proovida ilma), pipart-soola maitsestamiseks


Valmistamine:

Murra konnadel need kaela osad ära. Pane kaussi, saputa peale jahu ning sega need seal sees ära, et oleksid kõik jahused. Nüüd pane pannile võid (ikka korralikult, pluss õli) ja pane sinna küüslauk ja petersell. Lase natuke praadida, nii umbes minutikene. Lisa pannile konnad ja sega mõnusalt kõik ära ja lisa pipart-soola ka! Ja lase aga praadida. Minul praadisid nad umbes 15 minutit vist, ei vaadanudki kella :) Sega neid kah ikka, et põhja päris ei kõrbeks ja et kõik ilusti läbi küpseks. Küpseta neid kuni on ilusad kuldsed :)



Ja ongi kõik!


Head isu :D

Järgmise korrani!!

Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar