22. juuni 2015

MINU LEMMIKUTEST LEMMIKUD

Hei!
Otsustasin näidata teile oma kuute lemmikut asja. Mõned neist on minu listis uued, mõned neist aegumatult vanemad. Põhimõtteliselt on need mul kasutusel igapäevaselt. Siin nad on:

Kõigepealt, juba kolm aastat, on minu lemmik käekotikeseks see armas väike valge Guessi kott. Kui ma selle algselt sain (Lucase sünnipäeva kink mulle), siis ma vaatasin, et appppiii see pole ju üldse minu stiil! Ja, et kuidas ma küll Lucasele saan seda öelda. Ja siis ma ikkagist kandsin seda, enamusajast pidudel. Hiljem sai sellest mu lemmik-kott. 
See on selline, mis sobib nii kleidi, kui ka teksadega. Ilusti mahub mul sinna sisse mu kaks telefoni, võtmed, ja noh, väikeste kottidega ma kannan kaasas pisikest kaarditaskut, mis igasse kotti ära mahub. Lisaks, kui me Lucasega kuskile koos läheme, siis ta alati annab oma võtmed ja rahakoti ka veel minu kätte, ja kõik need mahuvad veel lisaks sinna kotikesse. Ma võiks heameelega seda kotti "The Bag"'iks kutsuda :D Ja muidugi on sellel kotil ka kvaliteet väga hea!

Järgmiseks on see must sviiter/kampsun. See on minu listi kõige uuem item. Ostsin selle ühest outleti poest kõigest 4 euri eest. Mulle nii meeldib see. See kuidagi nii tsill ja loose ja mõnna. Ta on veidi nabakas, aga külgedelt lai. Ja nii nunnud tagasihoidlikud kivikesed on veel peal. Minu jaoks ikka täielik win ost!

Igapäevaselt kasutuses olev asi, on minu Coco Mademoiselle Chanel lõhnaõli. Sain selle üks aasta jõuludeks Lucase pere käest. Kuna mul ei olnu alguses õrna aimugi, kuidas see lõhnab, siis esimese hoobiga mõtlesin ühe rõveda Chaneli lõhna peale, mida ma kuskil poes olin nuusutanud (siuke täielik vanamutikas oli). Seega kartsin, et oh no, ma loodan, et see ikka hea, kuna kammoon, Chanel ikkagist ju! :D Siis proovisin peale, ja õnneks mulle niiii meeldib see ja sobib mulle minu arvates hästi. Olen palju komplimente saanud! :D
Ja kuna see lõhn on väga tugev, siis ei pea ma seda endale ülenisti peale toppima, vaid väike suts ja sellest piisab, ning tänu sellele, on mul veel ka seda nii palju alles! (Siinkohal küsin teilt lugejad, kaua üks parfüüm nö kestab/kehtib heana?? )

Üks igapäevane aksessuaar on minu kulla kallis Fossili käekell. Ma ei oska muud öelda, kui et see on vist mu lemmik-asi üldse. Mul kaks nädalat tagasi sai patareid otsa! :( Nüüd pean kellasepa juurde minema ja ära laskma vahetada. Aga jah, see sobib absoluutselt igasuguse stiiliga, sest see on lihtsalt nii neutraalne kell. Lemmik! Lemmik! Lemmik!!! Ja kella seierid helendavad pimedas! (mul on see kaks ja pool aastat olnud, aga alles sel talvel avastasin seda, haha!)

Hetke lemmik küünelakiks on mul see, imepisikene H&M'i oma. See on hea ja pisike, ning maksis kõigest 99 senti. Ja kuna ma tean, et peale suve ma nagunii ei viitsi jälle lakkida, siis ei pea muret tundma, et see raisku läheb ja ära kuivab. See on lihtsat nii pisikene, et ma kasutan sellest enamus nagunii ära! Ja püsivus on üllatavalt hea! :)

Viimaseks lemmik tooteks on minu imearmsad roosad Nike tossud. Ma olin kaua aega tahtnud tegelikult Nike Air Max'e. Aga minu arvates need on isegi paremad! Need on no niiiii kerged ja mugavad. Uskumatu. Lucas kinkis mulle need niisama. Noh, tegelikult oli tal töö juures soodukad ja siis ta need ostiski ja tegi üllatuse mulle. Ma olin lihtsalt nii õnnelik. Nad on üsna erksad, algul oli veider ringi käia nendega, kõik jõllitasid. Aga nüüd ma nii ära harjunud. Ja mulle veel meeldib neid sobitada natuke mitte sportlike asjadega (sest sporti ma ju ei tee, häbi-häbi), nagu näiteks oma armsa Guessi kotiga... Ma ei tea, Lucas lihtsalt teab täpselt, mida mulle kinkida!? :D


Ongi kõik. Kirjutage mullegi, mis on teie lemmik asjad, või mis arvate minu lemmikutest?

Olge ikka armsad ja toredat Jaani teile sinna! :)

Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar