16. juuni 2015

NECTAR OF NATURE

Coucou! Mingi aeg tagasi, kui näitasin teile oma igapäeva meiki ja oma tooteid, siis tutvustasin teile ka kahte toodet selliselt brändilt nagu Nectar of Nature. Kui nüüd natukene lähemalt proovisin uurida, siis tegelikult on tegemist hoopis ühe tütar..brändiga? Kuulub ta hoopis sellise firma alla nagu Les Cosmétiques Design Paris. Neil on tegelikult mitmeid erinevaid tütarbrände. Ma varem ei teadnudki :)

Igatahes, nende kodulehelt ma väga palju infot nende kohta ei leidnud. Ainult seda, et nende tooted on siis tehtud mingisuguste vääris-retseptide järgi. :D Kõik tootained on kuskilt aiakesest korjatud jne. Ning, et neil on eetiline tootmine (?) ja võimalikult palju bio koostisosi, et toota puhtaid tooteid. 

Loodame, et on tõsi ka :D Ma olen juba päris palju nende tooteid kasutanud ning paar toodet on ka sellised, mida ma kasutan jätkuvalt, ega plaani niipea välja vahetada. Lisaks, minu arvates on neil üliarmsad toodete sildid :) See oli ka algne põhjus, miks ma neist huvitatud olin. Nad nägid nii toredad välja.


Olen proovinud nende: Dušigeele, šampoone, palsameid, juuksemaski, erinevaid kehakreeme, toonikut, huulepalsamit, näovett, kätepesugeeli, vaharibasid :D. Ongi kõik vist.

Rahule jäin: Dušigeelidega, juuksemaskida, kehakreemidega, näokreemiga, huulepalsamiga, näovee ja käteseebiga. 

Kahjuks nende shampoonid mulle üldse ei meeldinud. Ma veel katseasin erinevaid, sest et arvasin, et äkki üks lihtsalt ei sobinud minu juustele, aga siis teine ka ei sobinud, seega jätsin nad sinnapaika. Sama oli ka palsamiga, aga see-eest jällegi juuksemask on väga okei. Vaharibadest ma ei hakka üldse rääkimagi, hahahaha. Võib-olla ma lihtsalt ei oska kasutada, aga need olid väga halvad ja mõttetud (ja odavad). Ostsin lihtsalt, et huvi pärast proovida.

Aga toodetest, mis mul hetkel on ning millega rahul olen. 

Näokreem on ülihea. Mul on veits raskusi olnud õige näokreemi leidmisega. Küll ei olnud lõhn hea, siis ei olnud näole hea jnejne. Siis leidsin selle ja mõtlesin seda proovida ja nüüd olen juba umbes kaks aastat seda sama näokreemi kasutanud. Ta on niii  hea lõhnaga, pole üldse tugev, aga on siuke mõnus värske kurgikas :D Ja sobib mu näole kaa. Aga nüüd, kui ema külas käis, siis ütles, et kurk pleegitab nahka.. Seega, nüüd olen suht segaduses, et kas tõesti peaks äkki suveks välja vahetama, muidu olen lubjanägu 24/7...

Toonik on samuti hea ja värske lõhnaga. Tal pole seda hirmsat alkoholi lõhna mis tavaliselt toonikutel olla võib. Ja jällegi on ju tegemist kurki ekstraktiga, ehk siis pean mõtlema suveks väljavahetuse peale... :( niu. Lisaks meeldib mulle see pudel. Siuke naljakas maha keeratav plekist kork.

Huulepalsam on siuke nii ja naa tegelikult. Ta teeb huuled väga pehmeks, aga jällegist on see selline sõltuvust tekitav huulepalsam. Lõhn on üli hea. Ma olen suur mango-toodete fänn. Aga üks miinustest sellel on see, et ta on siuke kleepekas, ehk siis õue minnes on juuksed kõik huulte küljes :)

Kehakreemi ma võin lõpmatuseni kiita. Võin ausalt öelda, et need on odavamad variandid bodyshopi omadest. Seekord valisin ma endale mango asemel hoopis mingisuguse pähkliõliga, kuivale nahale...Appi, kui hästi see lõhnab. Kui ma vaid saaks teile seda lõhna kuidagi edasi anda... Ja noh, naha ilmselgelt teeb vägaaaa pehmeks, siidiseks ja mõnusaks. Isegi Lucas kiitis seda taevani, haha! Nii palju kui ma nende kehakreeme olen proovinud, pole ma pidanud veel pettuma!

Juuksemaski ilmselgelt valisin jälle mangoga. Koosneb ta peale mango ka pähklivõist. Teeb oma tööd hästi, jätab juuksed üliii heaks. Eriti hästi toimis see siis, kui mul veel pikad juuksed olid. Ta jätab juustesse hea lõhna kaa. Mulle meeldivad hästi lõhnavad juuksed!! :D

Viimaseks tooteks on kätepesugeel. Ütleme nii, et noh, sellise tootega vist väga metsa ei saa minna. Sellesmõttes, et kui lõhn on hea, siis on ju kõik hea! :D Sellel on lõhn hea ja peseb hästi :D Mida veel öelda.. Neil poes on veel eraldi müügil need re-filling kotid. Perfect :)

Ja ongi kõik. Kas olete varem ise nende toodetega juhuslikult kokku puutunud? Või olete neist varem kuulnud midagi? Kommenteerige :)
Ehk on kellelgi hoopis soovi neid proovida, või katsetada. Hea meelega võin teid aidata, et neid kohale teile toimetada :)

Stay sweet,

Marta

2 kommentaari: