20. juuni 2015

RETSEPT || KREEMINE SUITSULÕHEPASTA

Mul on tunne, nagu ma hakkaks juba vaikselt toidu-blogijaks :D Jah, järjekordne retsepti postitus, ega ma muud öelda oskagi :)

Lets go!

Paar õhtut tagasi, tegin ma meile õhtusöögiks mõnusat kreemist suitsulõhe pastat :) Seda on hea lihtne teha, kui soovid midagi nati teistsugust vahelduseks.
Seekord, valisin mina pastaks siuksed naljakad nagu merekarbid. Tavaliselt olen ma suur penne fänn, aga mõtlesin midagi muud proovida vahelduseks! Ning teiegi valige oma maitse järgi :)


Vaja läheb: 

Suitsulõhe - Mina olin kogemata ostnud hoopis suitsuforelli lõhe asemel. Ups! Aga see oli kõige odavam. (Prantsusmaal on kõik liha- ja kalatooted naeruväärse hinnaga)
Pasta
Koor - Vahukoor või rõõskoor või misiganes koor :D Mina kasutasin kaks 20cl pakki.
Küüslauk - Mina panin 2 küünt, aga heameelega oleks isegi rohkem pannud.
Pipar-sool + lisasin veel sellist maitseainesegu nagu "persillade"(ma tean, et eestis on ka sellist, aga ma ei tea kuidas seal selle nimi on)


Minu portsjonist jagus umbes 3-4 inimesele. Või noh, Lucas sõi kolm korda, ehk siis üks taldrikutäis mulle ja ülejäänd Lucasele :D

Valmistamine:

Kõigepealt panin ma pastale vee keema. Siis, vaikselt pruunistasin pannil küüslaugu ning siis lisasin koore ja maitseained. Soola ära alguses palju pane, sest et lõhe on ise päris soolane juba. Seda saad hiljem ka lisada, kui kaste valmis saab.

Lase kastmel kuumeneda vaikselt. 
Ma arvan, et siis vahepeal saab juba pasta keema panna, ning kala väiksemateks tükkideks teha.
Kui kaste hakkab juba nati mulisema, siis võta tuli vähemaks ning lisa lõhe tükid kastmesse. Sega vaikselt ära. Lase tal seal olla natuke nüüd, umbes 5 minutit. Vahepeal võid segada kaa, aga mitte liiga tugevalt, muidu lõhud kalatükid ära. 

Siis võid maitsta, kas kaste vajab veel ehk soola. Ja kui maitse on hää, siis ongi valmis! Lisa aga pasta ja sega kõik mõnusalt kokku ja ongi kõik! Nii lihtne ongi!



Head isu!




Jagage minuga ka mõnda head retsepti! Mulle meeldib katsetada ja uusi asju proovida. :) 

Järgmise korrani,

Marta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar