1. juuni 2015

@MARTAVIIK || VINGUPUNN

Oeh, appikene, see paberimajandus on ikka nii uskumatult mõttetult keeruline siin Prantsusmaal. Jube! Aru kah kurat ei saaa kõigest, inglisekeelt ei räägita. Miks ei ole Prantsusmaa arenenud piisavalt, et saaks asjajamised kõik netis ära teha? Miks, oh miks küll.... Vihale lausa ajab.. Isegi maksude maksmiseks pean ma sada korda edasi-tagasi kuskil kontoris käima, mis on nagu saun ja siis 20 min järjekorras püsti seisma, ja siis vastuseks saan: "Aga sul ju veel seda vaja ja see pole õige ja seda sul pole ju üldsegi vaja. Tule homme tagasi. " Great, varem ei suutnud seda mulle kõike öelda või siis näiteks kõik informatsioon netti panna????

Okei, rahune Marta, küll sa hakkama saad...
Vabandust selle pärast :D Lihtsalt pidin oma nördimuse ja viha ja ärevuse kuidagi välja saama.. Tegelikult pole asjaolud nii hullud siin.. Või noh, vahel ikka on, aga mina olen pääsenud suht kergelt.. Mõnikord, kui olen Lucast kõrvalt vaadanud, kui ta asjaajamisi ajab..oh jesus christ, vaene meheke..Aga ta on tubli ja oskab ajada, pluss pole ju keel takistuseks nagu seda on mul!

Ok, see selleks. Tegelikult tahtsin teada anda, et kes veel pole näinud, siis paremal pool on link minu Instagrammi. Kes soovib minu igapäeva tegemistega kursis olla, siis hakka mind jälgima! :) Olen suht tihe insta kasutaja ja põhimõtteliselt igapäev postitan midagi sinna..
Siin aga viimased bits & pieces :)


@martaviik

1. Väike selfie-shoot koridori külmal kivipõrandal :D 2. Minu õuna-omlett aka tarte aux pommes 3. Sain pliidi koju ja kartulisalat oli must have now! 4. #OOTD 5. Pühapäeva hommik, mõnna! 6. Tegin maali emmele :) 7. Ei saanud aru, mis see ilmataat tegi.. äike või päike? 8. Eurovisiooni lainel..  9. Minu nounours..aka mu mõmmik, pai-pai. :)

Ongi kõik. Loodan, et teil oli tore nädalavahetus! 

A bientot,

Marta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar