18. juuni 2015

DIY || VANAD SHORTSID SUVEKS UUEKS!

Haloo!
Eile sain hakkama väikse DIY'ga. Tegin oma vanadest teksa-shortsidest uued ja armsamad shortsid! Tegelikult oli see mõte mu peas juba ammu, aga ma ei raatsinud oma puuvillast pits-kleiti kasutada selleks (ja ega poodi ka ei viitsinud ju eraldi sellepärast minna). Ükspäev mu bestie ütles, et ta tegi just ühe väikse DIY oma särgiga. Ma siis mõtlesin, et ahh what the hell, ma pole aasta otsa seda pitskleiti kandnud, ja nagunii ei kanna kah. Tahtsin niiii väga midagi meisterdada. Ja nii ma võtsin kätte ja ära ta tegingi, woop woop.

Vaja läks mul oma vanu lühkareid, minu armsat pitskleiti, niiti-nõela ja noh, kääre ka!

Esmalt võtsin ma oma vanadelt shortiselt küljest selle jubeda lillelise riide aluäärest :D Nagu näha, siis need lühkad on mul pärit veel terranovast...Ma tõesti ei tea, millal ma need ostsin. Äkki 4 aastat tagasi?? 
Mul vedas, sest nendel lühkadel olid juba sellised toredad kulunud ääred tehtud. Ei pidanud ise mingeid ääri sinna aretama.


Siis arutasin vaikselt lahti ühe ringi oma pits-kleidist. Peale selle lahti arutamist, avastasin, et tegelikult, kui paar rida veel maha võtta, siis saaks sellest hooops toreda topi, mille kuskile maikale peale panna. Nii, et lõppude-lõpuks ikkagi win!!

Edasi ma vaatasin ja mõõtsin, et kui pikalt ma peaksin seda pitsi sinna äärde rippuma jätma..Raske oli vaadata..Küll oli liiga pikalt ja siis jälle liiga lühikeselt. Lõpuks leidsin enam-vähem sobiva pikkuse. 
Õmblesin aga külge ilusti, ning oligi kõik. 
Lõikasin ülaäärest ülejääva osa pitsist ära ja olidki nagu uued püksad olemas!


Mõtlesin, et noh, kui juba läks tegemiseks, siis olen ikka pop ning panen selle tasku sees oleva salatasku peale kah pitsi. Armas oleks ju! Ja nii ma tegingi. Õnneks oli mul veel nii palju pitsi alles, et ei pidand kleidi kallale enam minema. Ja saingi tasku ka endale uue! :D



Täitsa armsad tulid välja. Nad jäid püksiäärest kuidagi lopendavad alguses, seega ma võtsin jalgevahelt natikene kokku. Jäi vähe parem.



Mis te arvate? :) Loodan, et hakkan neid nüüd kandma ka! :D

Bisous,

Marta

8 kommentaari:

  1. Väga lahe, hakka aga kindlasti kandma. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh :) ma püüan jaa, õnneks siis Prantsusmaal seda ilma nende jaoks on! :D

      Kustuta
  2. Appi see pitskleit tundus nii ilus :D tahan endale sellist!!! Ja püksid tulid mega numparid

    VastaKustuta
    Vastused
    1. no ta oli ilus jaa, enne esimest pesu :D peale pesu ta tõmbas kokku, aga samas venis laiemaks, ehk siis oli siuke imelik. pluss seda saaks aint nagu ujukate peal kanda (proovisin lühkade peale...lihtsalt too weird oli) ... ja palju ma ikka seal rannas käin :( pigem teen topiks, mida saan koguaeg maikade pääl kanda! :D:D

      Kustuta
  3. Ma vaatasin just, et oo see lilleline riie seal pükste küljes nii äge, et kas selliseid õpetad tegema ja tulin siia ja sellised hoopis lõhuti ära. :D
    Lõpptulemus sai muidugi väga kihvt ja eelmisel aastal oleksin ma sellisest DIYst vist pöördes olnud, aga sel aastal ma üritan pitsiga teksalühkaritest mööda kõndida ja tahaks just midagi teistugust (ehk siis riideäärega, haha). :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. hahaa, sorrrrii!! :D
      Noh, sellepärats ma alla kirjutasingi, et loodan et ikka kannan ka neid, kuna selleks suveks on ka minul see ärevus nagu üle läind.
      Aga no, see lilleline riie oli nii ära pestud ja ei näind kohe üldse kena välja mu arvates, ja kui aus olla, siis on siuke tunne nagu midagi uut oleks kapis nüüd :)

      Ja äkki said hoopis mu vanadest lühkaritest väikse idee hoopis? :D

      Kustuta
  4. Hehe, ma ka alguses lootsin, et õpetus nende lilleliste kohta hoopis :D Aga mulle meeldib siiski lõpptulemus rohkem. Kohe uus elu sisse puhutud pükstele ja näevad niii ilusad välja! Tekkis kohe ka tahtmine kuskilt pitsi leida ja järgi proovida :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. AItäh, ma ka tunnen nagu miskit uut oleks kapis :)
      Saadan sulle oma ülejäänd pitskleidi, hahaha! :D

      Kustuta