3. juuli 2015

MEANWHILE IN ESTONIA... || OOTD

Ma nüüd olen eemal olnud veidi. Kuigi jah, olen küll Eestis, aga siiski pole ma väga blogimise peale mõelnud. On palju muud olnud teha :)

Olen sõpradega aega veetnud. Olen käinud õdede juures, nendega tsillinud. Ja lisaks veel nende armsate lastega aega veetnud ja neid babysittinud. Ma olen ikka kõige õnnelikum tädi maailmas! Mul on kõige armsamad väiksed õdede lapsed. Mul on neid lausa neli! Üks põhjus, miks Prantsusmaal kurb on, ongi see, et ma ei saa nendega aega veeta ja näha kuidas nad kasvavad.. Aga see eest jällegi, kui neid nii harva näen, siis nende nägemini on lihtsalt niiiiiiiiiiiii hea :) Väiksed (või noh suured juba) tupsikud! Minu Instagramist võite neid ka näha :)

Eile käisime mu Mariliga jalgpalli vaatamas. Olime suht segaduses, et kellega Flora siis mängis lõpuks, aga ikkagi oli mingisugune Makedoonia tiim vist! :D 
Linna tagasi kõndides, üle selle viadukti, mõtlesime teha paar OOTD pilti. Valgus oli väga mõnus, ja õues oli niiiiiiiiiiii soe, kuigi kell oli juba 9 poole tiksumas. Kas suvi on tõesti Eestisse nüüd lõppude lõpuks jõudnud? Või äkki tõin lihtsalt ise sooja kaasa Prantsusmaalt? :D Hetkel seal küll ei sooviks nii väga olla.. 40 kraadi kell 10 õhtul? 

Täna on plaanis ühe õe juurde minna päevitama, ja siis õhtul hoopis plaan teise õe juurde minna nädalavahetuseks! Woop woop!

Kampsun - Vero Moda / Maxi kleit - Gina Tricot / Rihmikud - Jennyfer / Kott - Aliexpress / Päikeseprillid - Ray Ban 




Olge tublid!

Marta

2 kommentaari:

  1. Mina tahan ka Eestisse, siin on tõesti jube. Ärkasin hommikul ja juba oli üle 30 kraadi :( Aga noh, ülejärgmine nädal tulen :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Huhh jube, ei taha isegi ette kujutada! Lucas ütles, et ta ei suuda magama jääda sest et liiga kuum on lihtsalt ja õhku pole!
      Nii tore et siia tuled! Praegu on siin just ideaalne ilmake! Loodame, et püsib kaa :)

      Kustuta