15. juuni 2015

KAABLI-AUTO SÕIDUKE || VIDEO

Hei-hei kõigile! 

Eelmisel nädalal, kui mu ema mul külas oli, siis jõudsime ära käia ka sellises kohas nagu La Bastille. See on üle jõe kalju otsas olev...ee, kindlus? :D Sealt avaneb üli-ilus vaade tervele linnale ja linna ümbritsevatele alpidele ja kaljudele. Sinna saab ainult selliste naljakate kaabel-autodega. Väidetavalt on need siis maailma esimesed (aga ilmselgelt on neid ikkagist kaasaegsemate vastu vahetatud). Ja noh, ütlen ausalt, et need nagu ongi põhimõtteliselt ainukesed turistide atraktsioonid siin...Muud siin linnas väga põnevat polegi. Muuseume on küll tegelikult, aga selliseid muid atraktsioone ei ole.
Me käisime ühes arheoloogia muuseumis. Tasuta sissepääs oli.. Tore oli tegelikult, aga samas ma kujutan ette, et kui ma oleks pidanud selle eest maksma, siis ma poleks läinud. Sest  see oli väga väike ja lühike muuseumi-käik :D

Aga sellest Bastille käigust panin ma kokku väikse video tegelikult. Täitsa tore video tuli, vaadake järgi ja andke teada, mis te arvate! 
Ja kas teile meeldivad üldse sellised video postitused? Või milliseid videosi teie eelistate näha? Ise naudid ma küll nende tegemist.. :)

Paremaks kvaliteediks vajutage 720p :)

Lisaks saab mind lõpuks ka Bloglovin'is jälgida. Ma ei tea mis jama seal alguses oli, et oma blogi sinna lisada ei saanud. Aga nüüd ükspäev vaatasin ja oli järksu sinna kuidagi sattunud. Seega, kes tahab, saab minu blogil silma peal hoida läbi Bloglovini!

Ilusat nädala algust kõigile ja olge ikka tublid!!

Stay tuned,
Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar