8. mai 2015

to blog or not to blog

Viimasel ajal muudkui tunnen, et tahan blogilainele tagasi tulla.. Blogimaailm on nii palju arenenud neil viimastel aastateil, ning ma tunnen, et ma tahan ka sellest kõigest osa võtta..
Ainuke probleem on see, et ma pole otseselt hea kirjutaja ning ma ei ole veel päris kindel millest üldse blogida.
Umbes poolteist aastat tagasi mul oli veel mu vana blogi. Järele mõeldes oli see ikka kõige lambim blogi üldse.. Võibolla tegelt lõpu poole läks paremaks..Aga tundsin, et ei oska ja ei tahtnud kah enam.
Ma põhimõtteliselt blogisin ainult sellest, et mis ma eile poest ostsin, ja mis ma üleeile ka veel poest ostsin. See oli ainult nagu uhkustamise blogi.
Ma tahaks millestki põnevast kirjutada. Ma tahaks teha ägedaid, toredaid videosi. Ehk hakkan vlogijaks!! 
Ma tegelikult natuke kardan ja pelgan seda oma nö "uut blogi" jagada.. Milegipärast olen ma inimene, kellel pole suva mis teised inimesed arvavad. Kahjuks. 

Ma elan Prantsusmaal, nädal aega tagasi kolisin ma Lyoni linnast Grenoble'sse. See on linn mis pesisteb alpide vahel. Ma pole veel tervet linna jõudnud uudistamas käia. Ma tahan minna koos oma poisssõbraga aga ta töötab põhimõtteliselt igapäev. Seega ma ootan mignit head päeva, kus meil pole vaja mingeid asjaajamisi ajada ning ilm on ilus, et saaksime koos minna ja avastada! 

Eile aga, käisin üksinda linna peal kolamas.. Ning tegin katsetuseks ühe video.. Millegipärast videot monteerides läheb kvaliteet halvemaks.. aga see võibolla normaalne.. Võib-olla ei ole kaa. Aga ma alles õpin ja katsetan. Põnev on katsetada! 


Siin ta on :)




Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar