15. mai 2015

ELU ILMA PLIIDITA/AHJUTA - CHALLENGE ACCEPTED!

Me oleme uues korteris olnud juba kaks nädalat ja no ikka veel pole me helistanud eletrikule, et ta tuleks paneks meile lambid lakke ja ühendaks PLIIDI ära.. Ma varem ei teadnudki, et ise ei saa ühendada.. või noh, et seda tuleb erilist moodi ühendada. Või on aint meie pliit siuke?
Seega nüüd ma siin olen. Ilma pliidita, ilma ahjuta. Mis mul aga on, on vee keetja.. ja mikrouun...That's it. Samas mikrokas juba isegi palju küsitud, eksju.

Ok, alguses oli päris hea elu ilma pliidita, iga päev salatit ja juurvilju. Hea tervislik! Siis olime kolm õhtut juba rohelist salatit-tomati-kurgi-mozzaga söönd.. Tahaks midagi muud.. Ma siis muudkui käisin poes ringi, mõtlesin ja vaatasin. Kahjuks meie söögipoes pole valmis-toidu letti :( Seega võtsin kartuliputru, need pakid mis segad kuuma vee ja piimaga (mis btw, on..oeh...jube.) ja siis mingit Uncle Ben'si mikrouuni-riisi. No.. ilmselgelt seda ei anna võrrelda ise keedetud riisiga eks.. Aga tegelikult salati kõrvale polnudki nii hull.
Paar korda oleme ka lihtsamat vastupanu teed läinud ja kuskilt take-away võtnud. Kas siis pitsat, sushit või tacosi.

Eile õhtul läksin ikka tavalist rada mööda ning tegin lihtsalt ühe salati valmis ja riisi kõrvale koos pestoga..Täna aga plaanin teha wrappe, singiga..... ?!!?!?!?

Ma tunnen kuidas mu keha vajab korraliku mingit liha käntsakat krt :D Tahaks siukest mõnusat kanafileed.. appiii..sinepikastmes.. Pastat tahaks kaa.. APPI JA KARTULIT...KARTULISALATIT...Appi ma ei jõua ära oodata et see pagana elektrik tuleks. Pluss ma igatsen korralikku kokkamist. Mis pagana kokkamine see kuuma vee kallamine supipurusse on - Voilaaa supike valmis - what a chef I am!

Aidake mind, andke mulle ideid söögi tegemiseks, mille saaks valmis teha ilma pliidita-ahjuta! Cheers!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar