22. mai 2015

PASTEL VIBE || NAIL POLISH BY H&M

Umbes poolteist nädalat tagasi ostsin ma H&M'st ühe imearmsa küünelaki komplekti. Ma pole pikka aega (ehk siis põhimõtteliselt aasta otsa) oma küüntele suuremat tähelepanu pööranud. Baaris töötades on lihtsalt väga mõttetu kanda küünelakki, sest et ühe päevaga kulub nagunii juba maha. Vist ainult suvel panin varvastele ja paar korda võib-olla sõrmedele kaa.. Ja see oli kõik. 

Nüüd on suvi jälle põhimõtteliselt käes, ning otsutasin, et miks ka mitte natuke endale väikest poputust teha :) Nagu kohe alguses mainisingi, siis leidsin väikse komplekti H&M'st. See ei maksnud hinge hinda, seega lubasin endale. Hinnaks oli 5.99 ning pakis oli neli pastelset värvi - roosa, nude toon, lilla ning siuke rohekas. Praeguse seisuga on proovimata veel see roheline. Täna panin peale roosa! Hetkel olen üks suur pastelsete värvide hull!! Kõike tahaks pastelsetes ja heledates toonides. Isegi oma maale meeldib pastelsetes toonides teha!



Tegelikult, kui aus olla siis ma olen päris üllatunud. Ma arvasin, et noh, mingi haa ja emmi toode, et ei usu, et see nii hea on jne. Aga tegelikult pole need üldsegi pahad! Esimesene proovisin ma lillat, panin nii varbaküüntele kui ka sõrmedele. Varba küüntel on mul siiamaani ilusti peal! (ehk siis umbes poolteist nädalat!) Kahjuks küll küüntelt tuli see mu järgmisel päeval maha, aga seda see pärast, et pesin nõusid ohtralt :D Ja mul oli kaks kihti peal. Siis sain oma laiskusest üle ning võtsin selle maha ja panin peale nude-tooni. Kahe kihiga saab juba korraliku läbipaistmatu kihi. Panin kolm kihti ja ilusasti püsis see mul peal kuskil 4 päeva!! Seega olen suht happy ja üllatunud kaa! Teinekordki lähen ostan sealt, kui vaja. Päris suur valik üksikuid küünelakke on neil seal! Lisaks igasuguseid meigi tooted ja muidu ilutooteid. Nagu aru olen saanud, siis Eesti H&M'ides pole veel ilutooteid..Ehk kunagi jõuavad ka sinna :)

Täpselt kahe nädala pärast on mul minek Lõuna-Prantsusmaale, ristimisele. Seega pean midagi pidulikku selga panema. Ja ma tunnen, et see lilla toon saab olema ideaalne mu outfitiga!! :D Või äkki roosa... või äkki hoopis see nude!! Kes teab... Äkki teen kirjud varbukesed.



Marta :)

2 kommentaari: