14. mai 2015

CUTE HAIRSTYLE FOR THE SUMMER

Kuskil kaks kuud tagasi avastasin ühe viisi kuidas oma juuksed armsalt üles panna. Ega see nüüd mingi uudne leid pole, eks, aga ma leian et see kuidagi sobib igasuguse stiiliga.. Kas siis väga girly-stiiliga või hoopis sportliku stiili või klassikaliste ja elegantse stiiliga. Oleneb lihtsalt kuidas ise vunksi lisad. Minule meeldib kaks lillekest lisada, mille ma h&m'st ostsin. :)
Mul on nüüd lühikesed juuksed jälle, ja suht siuksed "teen mis tahan" juukse tüüp. Ehk siis ma pean alati midagi nendega tegema et normaalne välja näeks. Kas siis sirgendama, lokid-lained tegema või siis kinni panema. Ja kuna krunnid viskasid suht kopa ette, siis avastasingi lihtsa viisi kuidas armas välja näha! Kuna mu juuksed on rasked ja paksud, siis ma pean miljon lõksu pähe toppima et kõik ilusti kinnitatud oleks ja mingeid ootamatuid tutte kuskilt välja ei kukuks :) (ja välja minnes pistan paar lõksu igaksjuhuks taskusse kaa, hehe)

Mis te arvate? 




Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar