27. mai 2015

MINU LIHTNE IGAPÄEVA MEIK

Hei-hei kõigile! Loodan, et teil on olnud tore kolmapäev! Minul tuleb täna elektrimees ja ühendab pliidi ära lõpuks! Juhuuuu, LIHAAA, KARTUUUL. 

Ok, ok, see selleks. Täna tahtsin teile näidata ja kirjutada oma igapäeva ilutoodetest, mis ma enda näokesel kasutan.

Ma ei ole kunagi just kõige suurem meigi inimene olnud. Kaks kindlat asja ja olen õnnelik! Ripsmetušš ja kindlasti põsepuna. Kahjuks pole ma piisavalt enesekindel, et mõlemata kodu uksest välja astuda. Ripsmetuššita veel saaks ehk hakkama, aga põsepunata.. ma ei tea, ei saa lihtsalt :D Enda arvates annab see mulle kohe nagu näo pähe, haha :D

Lihtne Martake oma lihtsa meigikesega :D

Muidugi ei tähenda see nüüd, et need ongi need kaks (kolm, sest segan päikesepuudrit ja põsepuna kokku) asja mis mul vannitoas riiulil istuvad. Olen kokku ikka ostnud igasuguseid asju. Alati poes mõtlen, et ohhh, sellega saaks midagi ilusat teha. Ja siis ostan ja kasutan ühe korra ja siis jääb seisma. Ma usun, et kõigil naistel on nii. Ning peole minnes, või kasvõi näiteks romantilisemale õhtusöögile välja minnes, meeldib mulle ikka teha väike uhkem silmake pähe. Hirmsasti mulle meeldib tegelikult smoky-eyed teha. Olen alati oma smoky-eyedega komplimente saanud kaa! Põhjuseks ma usun, et on üks lauvärv, mille ma sain ammu juba kuskilt modelli konkursilt (???). See on L'oreali oma, ja no ma ei tea... BEST THING EVER. Ausõna. See on siuke üli sätendav, aga mitte freakylt. Peale on kirjutatud Chrome Shine...Ma ei tea kust see välja võlutud on, sest ma pole mitte kusagil seda näinud müügil! Olen näinud seda sama mudelit aga samat värvi pole kuskil kohanud. Lucky me!! 

See selleks! Mu jutt läks liiga pikaks ja hakkasin oma teemast juba välja minema.
Ma lisan ka oma imehea näokreemi ja näovee, mis mõlemad on selliselt brändilt nagu Nectar Of Nature. Tegu on prantsuse brändiga, aga sellest räägin ehk mõnes teises postituses!



Ripsmetušš - KIKO. Tegu on Itaalia brändiga, ja pean aus olema, et see üks parimaid, mis mul on olnud. See on mul juba teine + minu jaoks hinnakohane! Hinnaks oli vist 8 eurot.


Päikesepuuder, mis on väikse säraga. See VIST on prantsuse bränd nimega SMOSS, üsnagi okei, mulle sobib.


Make Up Store'i põsepuna. Ostsin selle eelmise aasta sügisel Eestist. See on väga tugeva pigmendiga, seega väga vähe on kasutades vaja :)


Nectar Of Nature näokreem. Mmmh, kui hea ja mõnus see on! Sellel on no nii hea ja värske lõhn. Kurk, mis kurk! Imbub hästi sisse ja ei jää kleepuv, või siuke imelik. Pluss, ilmselgelt teeb naha pehmeks! Ja hind polnud ka üldse karm! Kuskil 4 euri kui hästi mäletan :)


Jällegi Nectar Of Nature toode. Toonik, ja on ülimalt värske ja meeldiva lõhnaga! Täielik kurgikas jälle :) Lisaks pole tunda üldse alkoholi, ehk siis mu silmad ei hakka vesistama, nagu tavaliste toonikutega on mul olnud! :D Win!


Ongi kõik! Andke mulle ka teada, kui olete mõndasid neid brände äkki proovinud. Tore oleks teada, sest ma usun, et Eestist vist neid brände ei leia.. (väljaarvatud MUS).

Loodan ka, et kedagi huvitab see Nectar Of Nature, sest ma hirmsasti tahaks kirjutada nende toodetest. Mul on kokku ostetud juba täitsa mitmeid erinevaid asju. 

Seniks aga kõik! Olge tublid,

Marta :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar