16. mai 2015

HIT BY A MOTIVATION-INSPIRATION-CRAZZZZYNESSS

Hei-heiheiiiii! 

Täna oli mul üks ülimalt üllavalt ärevalt ulmeliselt kõhedalt HEA päev! Üle pika-pika aja ma maalisin. Ma olin täna väga inspireeritud ja motiveeritud. Mul oli tahtmist! Minu sees oli selline veider tunne.. Ma püüdsin seda tunnet oma emale kirjeldada. Ma täpselt ei osanud, aga umbes et siuke rõõmu tunne ja samal ajal olid liblikad kõhus. Selline maagiline olek oli. Mul skyplus mängis kõrval, seega ma tantsisin ja laulsin ja maalisin kõike samal ajal. Mul ei ole kunagi sellist tunnet olnud, ja see oli pagana hea! 

Käisin täna kunstipoes ja ostsin uusi värve ja lõuendeid. Ostsin kaks lõuendi kompekti, mis sisalsasid mõlemad kolme lõuendit. Poes küll arvasin et tsiisas kraist, millal ma küll neid kõiki kasutama hakkan. Aga tänaseks tulemuseks tuli mul neli maali! NELI!! 

Üleüldse tunnen end viimasel ajal suht, siukse..ärevana, inspireerituna, tahtejõuga midagi teha. Täna lasin kõik välja. Loodan, et kõik ära ei kao nüüd :)

Seekord proovisin midagi, mida ma tavaliselt, või noh - mitte kunagi varem pole veel proovinud. Sellist mõnusat peast tulevat abstraktset kunsti. Olen tavaliselt pildi pealt maha maalija. Seega läksin enda comfort-zoneist täielikult välja ja peaks ütlema et oli mõnus ja huvitav mängida värvidega muud moodi, kui tavaliselt. Olen rahul!

Enne maalimist mõtlesin, et mida küll põrandale panna, et ära ei määriks..Siis aga tuli üks geniaalne idee!! - Me ju alles kolisime, ja kolides olid meil madratsid pandud sellistesse suuuuurtesse kiledesse. Me pole veel jõudnud neid ära viia prügimäele. Jumal tänatud! Sest nüüd sain mina seal peal maalida ja hullata oma hulluva olekuga. Võib-olla see andis isegi juurde mulle kõike, ma teadsin et sain värvidega möllata, polnud vaja muretseda et määrin midagi ära - peale iseenda :)

Kahjuks oli mul maale väga-väga kehva pildile saada õigete värvidega, püüdsin photoshoppida väheke, aga ma ei tea.. Ei ole ikka see. Kuna ma kasutasin kuldset värvi, siis tahtsin hirmsasti piltidel edasi anda seda effekti, mis ta päris elus annab. Lõpuks ipodiga kuidagi sain pildi, millelt näeb natuke seda effekti. 

Loodan, et teile meeldib! Kui ei meeldi siis ei meeldi. Mina tunnen end hästi ja mõnusalt ja olen rahuuuuul!










6 kommentaari:

  1. Täitsa ägedad! :) Ringi motiiviga meeldivad mulle rohkem.

    http://riinajapintsel.blogspot.com/

    VastaKustuta
  2. Nii mõnusad ja ilusad! Ah kuidas ma enda inspiratsiooni taga otsin, et jälle pintsel kätte võtta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tore, et keegi mind mõistab!! :D raske on seda leida :) aga aitähhh :)

      Kustuta