20. mai 2015

DIY | MESSY BOXES - NOT SO MESSY ANYMORE!

Hei-hei! Istun siin diivanil ja lõpetasin just veidi aega tagasi oma väikse DIY tegemise. Õues nii veider ilmake, suht jahe on, vihmane on olnud ja nüüd kuskilt out of nowhere tuli päike, aga seal samas on taevas tumesinised vihmapilved. Sa siis aru mis ilmake on. 

Igastahes, mõtlesin jagada ühte vägagi lihtsat DIY projektikest. Ma alustasin sellega juba kaks päeva tagasi, aga mul sai liim otsa :) Ei mõelnud üldse selle peale, et vaadata palju mul liimi on enne tegema asumist. Väike note teile siit poolt! :D

Nõndaks siis, on mul kodus ime armas kapp-riiul.. Appike ma unustan eestikeelseid sõnu. Ei oska õiget sõna sellele mõelda. Nii, meil on seal selllised täiesti tavalised IKEA'st ostetud plastik-kastid, mis paistavad läbi. Ja see mind just kõige rohkem häiriski. Sest need jätsid kuidagi sellise väga messy tunde. Seega tulin väiksele ideele mõni ilus paber leida ja need ära katta. Lisaks annaks see natuke rohkem iseloomu ja põnevust meie heledasse korterisse. 

Minu paberivalikuks polnud just see, mida oma peas mõtlesin, aga kuna ma lihtsalt ei leidnud just seda õiget, siis otsustasin sellise tugevama kinkepaberi kasuks mis on kahe pruuniga ja mingi mustriga. Mida rohkem ma seda vaatasin seda rohkem hakkas see meenutama Louis Vuittoni tunnus-mustrit. Samas jällegi pole kohe üldse see, haha! Võib-olla lihtsalt need värvilahendused meenutavad :) Lisaks oli mul mingist ajast kõrvale pandud selline väga õhuke siidjas roosa paber. Mõtlesin, et oleks hea võimalus lõpuks ära kasutada. Karpi otse vaadates ei näe see väga hea välja roosaga, aga riiulis olles ei ole viga midagi!

Olgu nii, aitab jutust. Lisan pildid, mis üritavad rääkida enda eest, hehe :)

PS! Soovitan aega varuda, sest tunduda võib kerge ja kiire, kuid tegelt esimese karbiga läks minul juba tunnike!

Vaja läks:
Et tegemist kergemaks teha, kortsutasin paberi ära, sest siis kergem seda tugevat paberit taltsutada :)
Siis läks liimimiseks, silumiseks.
Lõpuks saigi valmis!

Loodan, et meeldis ja äkki inspireerisin kedagi sellega kah! :D 
Stay tuned,

Marta

1 kommentaar:

  1. Ma esimeste piltide ajal olin veitsa skeptiline, et miisasja, see ei jää ilus, aga üllatasid mind :D täiega toredasti tulid välja ja üldilme on kohe palju ilusam. Need läbipaistvad jätavad kah kuidagi messy mulje, isegi kui seal sees kõik korras on.

    VastaKustuta