25. mai 2015

MY PERFECT LITTLE BALCONY

Terekest kõigile! Ilusat esmaspäeva, loodan, et teil seal Eestimail on ka mõnus päikseline ilm, nagu minul siin. Lõpetasin just oma hommiku-kohvi joomise ning asun nüüd blogima!!

Eile mõtlesin, et ohhh, teeks ühe wishlisti postituse. Okei, läksin siis polyvore'sse ja asusin kollaazi tegema..Aga mida ei olnud, olid asjad mida wishiksin saada :D Haha olgu siis. Vaatasin seal niisama ringi, vaatasin tooteid, vaatasin erinevaid kollaaze. Nõndaks siis tulingi ideele hoopis teha armsaid kollaaze sisustus-teemadel. 

Siin uues korteris on mul rõdu! Jee. Olen suht excited sellepärast. Ostsime ühe armsa laua ja kahe tooliga komplekti IKEA'st. Istutasin mõningaid seemneid maha, oma pisikestesse lillepottidesse ja vaikselt nad seal kasvavad!


Ilmselgelt aga minu ideaalne rõdu oleks igasuguste erinevate taimedega, küünla...jalgadega(?) mida saab õhtuti kasutada, mingisuguseid dekoratiiv kujukesi...Ja palju patju jne, et oleks siuke cosy keskkond seal :) Suveks ideaalne! Ja hommiku kohvi oleks veel mõnusam seal juua, kui seda on juba praegu! Ning paremat vaadet ei oska isegi küsida!



Seega mõtlesingi esialgu teha oma "perfect little balcony" kollaazi. Tegin lausa mitu tükki, sest et ega üht ja ainust õiget ideaalset ju pole olemas! Minu arvates :) Siia lisan oma kolm lemmikut, ülejäänusid võite vaadata minu Pinteresti lehelt, kuhu hakkan kõiki oma kollaaze lisama!
Ja järgmiseks võtan ette mõne teise ruumi! :)




Loodan, et teile meeldis :)

Marta.

3 kommentaari: