6. okt 2015

UNEXPECTED AWESOME FIND!

Tsau! Jällegist tükk aega möödas mu viimasest postitusest. Küll on alles tegemisi mul vahepeal olnud, või noh, lihtsalt töö ja lisaks veel haigus! Väike gripi-poiss sai mu kätte ja nii ma siin nohuselt ringi käisin, nüüd juba on parem! :)

Eile käisin sõrannaga linna peal veidi ringi ning hüppasin läbi ka ühest poes, mille nimi on Fnac. See on selline... huvitav pood. Seal on elektroonikat, muusikat, raamatuid.. ja muud pahna. :D Mu eesmärk seal poes oli tegelikult printida üks pilt välja, aga ma feilisin oma pagana mälupulgaga, seega me lihtsalt uudistasime seal ringi. Kuni lõpuks mu silmad nägid midagi üli vahvat! 

Ma usun, et teate neid kunsti-teraapia värviraamatuid, eks? Neid vist on igalpool hetkel. Need on nii toredad! Lisaks tuleb veel muudkui uusi ja veel toredamaid variante neist välja. Ja nii leidsin minagi endale midagi koju! Uueks aastaks küll alles. Ma leidsin kalendri! Ma lihtsalt pidin selle ostma, ma isegi väga ei mõelnud. Vaid olin kohe vaimustuses ning väga-väga ärevil selle üle! 


See on niiiiiiiiiiiii armas! Ma ei tea kohe. Ja selles pole lihtsalt sellised lambikad pildid, vaid tähtkujudele iseloomulikud joonistused. Ilmselgelt ma kohe taga kaanelt piilusin, et milline minu tähtkujule vastav pilt on. Muidugi oli see rawwrrrrr - lõvile iseloomulik!



Nüüd mul on vaja lihtsalt osta korralikud pliiatsid ja vildikad värvimiseks. Ja kindlasti saan ka inspiratsiooni esikaanelt, kus on kasutatud kuldset! Niii-nii  ilus lihtsalt! Ma olen ikka nii vaimustuses, noh! :D



Mis te arvate? Kas pole mitte ilus? Peale kalendrite, oli seal veel nii toredaid valikuid. Uskumatu, mis ikka välja mõeldakse. Seal olid armsad kinke-komplektid, mis koosnesid juba pliiatseid/vildikaid. No nii tore noh! Imearmsad ideed kellelegi sünnipäevaks või jõuludeks kinkida!

Andke teada, mis teie sellisest toredast kalendrist arvate, sest mul on plaanis varsti võibolla väike giveaway teha, ja miks mitte ka selline tore asi ära anda ühele oma toredale lugejale? ;)

Marta :)

1 kommentaar:


  1. Tepat di Tanggal 4 Februari 2019 situs www.bolavita.site Akan Mengundi Bonus Lucky Draw Dengan Total Rp 10.000.000,-

    Situs ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kami cari saat ini ... Daftar sekarang juga.. Nikmati bonus meriah lainnya ...

    Info selengkapnya hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA

    ( Online 24 Jam Setiap / Tampa Libur )

    VastaKustuta