19. okt 2015

CHIT- CHAT kitty cat

Hellouu, ja toredat nädala algust kõigile!
Mu tänane postitus on selline.. lihtne! Ma lihtsalt tahan veidi jutustada ja võibolla rääkida ka mõnest oma hetke obsessionitest. Teeme sellest siis pigem ühe väikse chit-chat postituse koos mõndade meeleolu piltidega. :)

Ma ei teagi, kust alustada, mul on nii palju mõtteid peas... Ma arvan, et paljud minu sellised hetke lemmikud tulenevad sellisest juutuuberist nagu Zoella. Kindlasti paljud teavad teda ja võib-olla ka vaatavad tema videosi. 

Tihti peale mul juhtub nii, et ma satun mõnest inimesest sõltuvusse. Just nagu tuntud inimesest. Vahepeal olin ma üsna obsessed Kim Kardashianist ja tema perest..jah. Nüüd on see üle läinud. Ja asemel on tulnud Zoella. :D Minu sõltuvus väljendub veidi teistmoodi seekord. Ma olen temast väga inspireeritud ja kuidagi ka motiveeritud. 

Ta lihtsalt tundub üdini armas ja soe ja sõbralik inimene. See, kuidas ta räägib ja kuidas ta on alati nii rõõmsameelne ja kuidas ta tsätib oma koerakesega koguaeg. Lisaks on ta selline, kes tahab, et tema kodu oleks vastavalt aastaajale väga vastav ja cosy. Ehk et, tänu temale on minulgi tulnud sisse see kodu dekoreerimine ja massiivne küünalde põletamine (ja ostmine) ning tee joomine. Mitte, et ma muidu sügisel ja talvel küünlaid ei põletaks või teed ei jooks. Aga kuidagi moodi, olen temast väga inspireeritud. See võib tunduda üli veider ja creepy :D Aga nii see lihtsalt on. Näiteks umbes nädalake tagasi tegi ta video, kus ta küpsetas cupcake'se. Ma ka ju kohe pidin küpsetama, eksole. Imehead tulid muide, olen juba kaks korda teinud. Yumm!



Tema vlogimis stiil on ka nii tore. Nii tore, et ma ka tahaks kohe vlogida. Eelmine nädal ma isegi proovisin, aga lihtsalt.. Ma ei tea. Veider asi - ma tunnen end ebamugavalt eestikeeles rääkides. Ja siis ongi nii, et ma tahaks pigem inglisekeeles rääkida, aga minu vaatajaskond on siiski ju eestlased. Seega olen ma suht segaduses, et mis ma siis lõpuks teen. Nüüd mul see vlog seal kaameras seisab, aga ma ei teagi, kas üldse midagi sellega peale hakkan. Andke teada, kas teile meeldiks mõnda daily vlogi vaadata? Mulle endale nii väga meeldib selliseid videosi vaadata (ja mitte ainult Zoella omasid, haha!)

Nii palju siis Zoellast :D Lähme edasi. Ma tahan head kohvi. Ma tahan ühte korralikku lattet. Appi, kuidas ma igatsen häid cafe lattesid. Ausõna. Kas Coffee In ei tahaks Prantsusmaale kolida? Pliis. Ma tõsiselt arvan, et Coffee In'i caffe latte on kõige parem latte maa munal, ning ausõna, ma lausa personaalselt aitaksin äri püsti panna neil Prantsusmaal. (kuigi ma ei tea ärimaailmast mitte midagi). Aga ausõna.. Kui keegi Coffee In'i inimestest seda loeb, siis mõelge selle peale, eks! Prantsusmaa - why not? Mul on lihtsalt nii suur isu maitsva latte järgi.

Eelmisel nädalal tegin ka mõned sisseostud. Kõigepealt avastasin ühe tee ja kohvi poe. Jee! Läksingi uudistama, ning ostsin kokku kolm erinevat teed - rooibos vanilje, roheline jõulutee ning lihtsalt tavaline jõulutee. Kõik on imemaitsvad! Kindlasti lähen sinna poekesse tagasi! Müüja-tädi oli ka nii tore ja sõbralik ning jäime isegi jutustama veidiks (omg, prantsusekeeles tsättisime!). Ning kuna ma ostsin lahtist puru-teed, siis ostsin nende jaoks väiksed purgid, kuhu need sisse panna. Mulle üldse ei meeldi neid nimodi paberkottidesse jätta ja kappi visata. Kõik peab ikka armas olema!  Lisaks ostsin endale ühe uue kohvi tassikese (mis on alloleval pildil veidi näha). Ja siis leidsin ühe toreda plastikust suure taldriku, või noh.. aluse? (mida on ka alloleval pildil pooleldi näha) Kuna mul pole kunagi kuhugi oma küpsetisi panna, siis see tundus just ideaalne. Peale nende, leidsin veel nipet-näpet asju :)

Vist ongi kõik. Homme algab minu nö "nädalavahetus" ning võib-olla lähme teeme väikse käigu Ikeasse. Jeeee! Ikea on üks mu lemmik shoppamiskohti EVER. Ausõna. Äkki peaks sellest vlogima? :D Ma vist olen lost, ja vajan kedagi, kes ütleks mulle, mida ma tegema pean. Sõna otseses mõttes.




Marta

4 kommentaari:

  1. nii sõna otseses mõttes siis ütlen, mida teha! vlogi pane ülesse! ja KINDLASTI vlogi Ikeas! Meil eestlastel pole sellist imedemaad siin juu ja mina oleksin sellest vlogist väga huvitatud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ookkkkkk. ma loodan et ma väga imelikult ei tunne end, kui eestikeeles ikeas pean rääkima :D või siis teen ilma rääkimiseta vidjoooo

      Kustuta
  2. Jaaa, palun vlogi! Mulle täiega meeldib neid vaadata :D Võib ju ka inglise keeles olla!

    VastaKustuta