11. okt 2015

RETSEPT - SUBWAY COOKIES MARTA STYLE

Hei-hei ja ilusat pühapäeva kõigile! Minul on aknad pärani lahti ja lasen tuppa mõnusat päikselist värsket õhku. Väljas on siuke natuke jahe, aga samas soe. Nii mõnus! Mulle nii meeldivad sellised ilmad. Natuke nagu karge, aga samas soe. Ja siis paned paar küünalt kodus põlema, oeh kui mõnna! Mulle vist hakkab sügis järjest rohkem ja rohkem meeldima :) Kunagi (ok ok, 3 aastat tagasi) oli sügis pigem tüütu kooliaeg. Nüüd on aga ajad muutunud ja ma oskan hoopis teistmoodi nautida sügist. :) Tore!

Aga lähme nüüd asja juurde. Üleeile käis mul Helenike külas ja küpsetasime hulga asju. Okei, tegelikult tema tegi vegan-cupcake'se ja mina enda lemmik - subway küpsiseid. Ma pean mainima, et olin üllatunud neis vegan tassikookides. Alguses arvasin, et jessas, mida sa ilma muna ja piimata ikka küpsetada saad, aga tulemus oli üllatavalt maitsev! :) Seega thumbs up for that! 


Mõtlesin, et miks ka mitte teile jagada oma väikest cookie-restepti. Ehk keegi tahab just täna - mõnusal pühapäeval - midagi kerget ahju pista ja tee kõrvale krõbistada. :) Selle retsepti nimeks panin ma "Subway Cookies Marta style" - hehe! :D


Vaja läheb:

3 klaasi jahu
200g võid
3/4 klaasi valget suhkrut
3/4 klaasi pruuni suhkrut
2 tl vanilje suhkrut - või vanilje ekstrakti, kuidas ise soovid.
2 muna
1 tl küpsetuspulbrit
1tl soola
pähkleid - mina valisin kooritud mandlid, aga ideaalne oleks makadaamia pähklitega. (mandlid on lihtsalt palju odavamad, hihih!)
üks valge šokolaad.


Valmistamine:

Kõigepealt, lase võil sulada toas, et ta oleks mõnusalt pehme! Ning vahepeal võid  ka ära tükeldada pähklid ja šokolaadi :)  Kui või on mõnusalt sulanud, siis pane ahi tööle - 190 kraadi peale. Siis hakka kokku segama või koos kõikidega suhkrutega ja soolaga. Ma soovitan kasutada mikserit, et see saaks kõik kenasti mõnusalt "vahustatud". Siis lisa hulka kaks muna, ning mikserda jälle korralikult läbi. 


Siis hakkab tore jahu lisamine. Ma usun, et kui sa varem oled midagi küpsetanud, siis sa tead juba, et küpsetuspulber tuleb ilusti jahu sisse ära segada. Ehk siis enne jahu lisamist seda peabki tegema. Mina lisasin jahu klaas klaasi haaval, et oleks kergem. Mina kahjuks lisasin kogematta liiga palju jahu ja mu segu sai liialt paks. Eks see jahuga segamine on veidi raske, aga küll hakkama saab. :D Kui kõik on kenasti valmis, siis lisa hulka pähklid ja šokolaad ning sega läbi.


Siis ongi aeg tainas küpsetusplaadile panna ja ahju pista. Ma soovitan teha siuksed väiksed mügarikud (?!), sest ahjus olles või ja suhkur sulab ja siis saavadki siuksed toredad küpsised! Kui sa kogematta teed sama paksu segu, nagu mina tegin seekord ning sa näed ahjus, et peale 6 mintit pole küpsised laiali valgunud siis vajuta nad ise laiaks, haha! (ma tegin seekord nii) Hoia ahjus umbes 12-15 minutit - oleneb kindlasti ahjust! :) Ning siis võta ahjust välja ja ongi valmis!



Sellest segust peaks tulema kaks plaaditäit - ehk umbes 16-18 küpsist.



Siis mine tee endale üks mõnus kuum tee, võta küpsis näppu ja mine poe pleedi alla ja naudi, mm. :)
Mina lippan nüüd tööle!

Marta.

1 kommentaar:


  1. Tepat di Tanggal 4 Februari 2019 situs www.bolavita.site Akan Mengundi Bonus Lucky Draw Dengan Total Rp 10.000.000,-

    Situs ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kami cari saat ini ... Daftar sekarang juga.. Nikmati bonus meriah lainnya ...

    Info selengkapnya hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA

    ( Online 24 Jam Setiap / Tampa Libur )

    VastaKustuta