18. juuli 2015

WEARING FROUFROU || PHOTOSHOOT WITH BESTIE

Paar päeva tagasi käisime Mariliga koos väiksel fotoshuudil. Pildistasime üles mu õe Froufrou (<-- tšeki järgi) seelikud ja niisama tegime supercoole pilte (enamus siiski minu tehtud Marilist, sest teda on lihtsalt imeline pildistada)

Siis, kui keskas alles käisime, tegime koguaeg fotoshuute. See oli meie jaoks täiesti tavaline iga nädalane tegevus. Nüüd aga, elades Prantsusmaal, pole me saanud Mariliga käia pildistamas umbes kolm aastat....Oiii, kuidas ma olen igatsenud :) Ja noh, nüüd annab see suur ajavahe ka tunda. Ma ei oska enam väga kaamera ees olla, ei tunne end nii mugavalt. :( Kahju! Aga nii mõnus ja tore oli ikkagi. Me teeme parima tiimi koos! :)

Siin aga esimene ports pilte, kandes oma õe seelikut nimega Valge Luik. :) Võib öelda küll, et väikese Luikede Järve seelik ta on! Lisaks kannan särki, mis oli algselt mingisugune täiesti tavaline H&M särk, millel lõikasin varrukad ära ja tegin õe žablooniga endale armsa hundikese peale! Väike DIY, ütleme nii :)

Mis te arvate? :) 








4 kommentaari:

  1. Sa oled nii vallatult tütarlapselik. :) Pean mainima, et sulle sobib tukk ideaalselt. Kas oled seda alati kandnud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh :) Noh, koguaeg pole olnud, aga tean, et olen ikka tuka-inimene :D

      Kustuta