28. juuli 2015

HARJUTAMINE TEEB MEISTRIKS || NEW CAMERA

Nimelt sain ma sünnipäevaks endale kaamera...Jah, päris täitsa oma ilusa korraliku kaamera. Olin üsnagi shokis. Aga olen lihtsalt üli õnnelik. Sest et tegelikult mitu kuud kogusin ma ise raha, et suvel endale üks korralik kaamera osta. Aga siis läks nati teisiti lood, ja me kolisime ja see raha läks muude asjade taha...Aga mu kallis poisssõber teadis, kui väga ma kaamerat tahtsin... Ja kui uskumatu see ka poleks, sellle ta mulle kinkiski... Tulid suured pisarad ja zero words, sest olin ausalt sõnatu. Aga ütlesin, et kui tänulik ma olin (ja siiamaani ütlen, et olen). 

Seekordne postitus tulebki lihtsalt piltidest, mis olen nüüd paari päeva jooksul teinud. Niisama siuksed katsetus, kaamera avastamis pildid. :) NIII PÕNEEEEV!! (vähemalt minul, hihihihiih)

Andke teada, mis te arvate :) Tahaksin ka teie arvamust teada :) Kirjutage julgelt!











Marta :)

6 kommentaari:

  1. Mustvalged pildid on mu lemmikud :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jee, aitäh, nii tore :) Ma avastasin, et mul saab kaameras migni Grainy BW filtri panna, ja see teeb siukse huvitava effektiga pildid. Mulle endale ka meeldivad :) Teeb tavalise pildi kohe palju lahedamaks.

      Kustuta
  2. Hästi meeldivad! Ma teen sama asja enda blogis! Et postitan Ainult pilte!:D harjutamine teeb meiatriks!

    VastaKustuta