30. juuli 2015

RETSEPT: MINU LEMMIK SALAT

Tsau! Tahtsin teile näidata ühte minu lemmikut sööki. Selleks on üks imelihtne salat. Teen seda tegelikult üsnagi tihti, hihihi :)  Ja vahel on koostisosadeks erinevad asjad. (oleneb mis mul tol hetkel külmkapist leida on). Aga sellepärast ongi see alati nii hea! Ei tüdine ära :)


Seekord kasutasin ma salatis selliseid tooteid:

*Roheline salat
*Porgand
*Kirss-tomatid
*Brokoli
*Väikesed peekoni tükid
*Sibul
*Kõrvitsaseemned (aga pistaatsia pähklid on parimad!)

Salati kastmeks kasutan ALATI:

*Sinep, aga mitte see tavaline, vaid nende sinepi seemnetega (pr. keeles moutarde a l'ancienne - vanaaegne sinep??? :D)
*Õli (võib ka oliiviõli, aga ma pole suur fänn)
*Balsami äädikas


Ilmselgelt siin suurt õpetust pole, kõik ära pesta, tükeldada viilutada. Peekon ära praadida. Brokoli ma kallasin lihtsalt keeva veega üle ja jätsin paariks minutiks sinna seisma. Kaste...noh selle tegemine on nii kerge aga samas ei oska täpseid koguseid öelda. See on kindlasti maitse asi! Nt minule meeldib kui on natuke seda balsamiäädikat rohkem tunda, aga mõni jällegist ei talu seda väga. Seega ma ei tea, alustage ühest tee lusikatäiest sinepist, ja siis hakkake õli ja balsamiääädikat juurde segama. Soovitan ka soola ja pipart sinna kastmesse panna! :) Segage kõik kokku ja ongi valma! Bon Appetit!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar