27. juuli 2015

RESTORAN: KÖLERI 2 || EARLY BD-CELEBRATIONS

Kukuu! Olen nüüd nati aega eemal olnud. Palju oli tegemist! Kuna laupäeval sõitsin tagasi koju, Prantsusmaale, siis enne seda oli vaja veel viimaseid kohtamisi teha jne :)
Ja noh, kuna pühapäeval, ehk siis eile, oli mu sünnipäev, siis käisimegi Mariliga kolmapäeval väiksel dinneril. Tähistasime mu sünnat ja lisaks, see oli ka viimane kord aega veeta enne järgmist korda, kui Eesti tulen.. või ehk vastupidi ;)

Otsutasime minna sellisesse restorani nagu Köleri 2. Menüü tundus sobivate hindadega ja polnud väga kaugel kaa. Trammiga sai kohe sinna sõidetud. 

Kohake oli nii armas! Mulle nii meeldis nende vibe seal. Ala oli üsna suur, seega oligi kohe lauda istudes probleem. Selline tunne, nagu nad oleksid meid unustanud sinna.. Menüü küll toodi lauda, aga minu arust me ootasime kuskil 15 minutit, et keegi tuleks tellimust võtma. Lõpuks läksime küsisime, et kas peame baarist tellima, või tuleb keegi lauda. Siis kohe keegi tuli ja võttis lauast meil tellimuse :D

Mina valisin endale sinimerekarbid ja Marili valis grillitud kohafilee keedukartulite ja värske salatiga.
Minu toit oli imeline, polnud ühtegi halba sõna öelda. Marilil aga läks nati nihu. Nimelt oli tema kala seest  täiesti toores, ja pidi tagasi saatma, et nad uuesti läbi grilliks. Aga lõpuks oli siiski maitsev tal see kala! :)

Muidugi võtsime ka magustoitu, mm! Mina võtsin rabarberi-crumble koos jäätisega, ning Marili võttis sokolaadi koogi. Jällegist minu oma oli väga maitsev (aga pagana tuline!) ja Marili kook oli küll midagi teist kui me arvasime, aga pole hullu!

Lõpp-kokkuvõttes oli siiski mõnus. See restoran on väga sellise sooja ja koduse feelinguga :) Toit oli maitsev ja vein kah! Teenindus oli küll aeglane, kuid see tüdruk, kes meid teenindas oli siiski väga armas ja sõbralik!







Kas te olete käinud selles restoranis? Millised olid teie kogemused ja mis te arvate sellest kohast? :)

Varsti püüan ka järgmise portsu meie väiksest fotoshuutist üles panna, seega stay tuned! :)

Marta.

4 kommentaari:

  1. Ühel korral plaanisime minna sinna, aga oli reserveeritud. Nüüd on uus plaan, sest oleme selle koha kohta ainult head kuulnud. :)

    Mis kaamera sul on?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah me läksime kolmapäeval, seega oli suht loogiline, et reserveeringut pole vaja. Aga vb nädalavahetustel tõesti rohkem busy.
      Naljakas, et sa mul seda küsid, sest et need pildid on tehtud mu Ipodiga, aga eile sain sünnaks just uhke kaamera :D Ehk siis nüüd hakkvad ilmuma eriti hea kvaliteediga pilte siia :)

      Kustuta
  2. Arvestades, et mul mõlema toiduga oli suht meh kogemus, siis ma ka soovitaks seda kohta endiselt kõigile :) töötaja tegi asja palju paremaks! ja vein oli hea :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. just, see teenindaja oli nii armas ja koguaeg ikka küsis, et kas kõik on hästi ja kas soovime midagi. :)

      Kustuta