10. aug 2015

MY PICTUREWALL

Hei! Loodan, et kõigil on olnud tore nädala algus! Minul on siuke imelik, ilm on kah kahtlane - vihmane, pilvine. Seega selline uimane ja unine on olla. 

Paar päeva tagasi suutsin lõpuks panna oma hunnik pilte seinale. Vanas korteris olid nad mul naeltega seina pandud - mis oli totaalne viga. Esiteks rikkusin ma üürikorteri seina ära :D Teiseks, pidin ma miskit välja mõtlema, et see välja kolides korda teha. Ja see ei olnud kerge ega ka tore. 

Niisiis, mõtlesingi siin uues korteris olles, et ei taha sama viga enam teha.. Aga kuidas ma siis ikkagi saan oma pildid tagasi seinale? Minu arvates sellised väiksed sisustuselemendid lisavad kodule kodusust ja hubasust juurde. Lõpuks lihtsalt uurisin ja puurisin oma seina, ja meie elutoal on siuke veider sein, kus läheb ülevalt mingisugune liist... don't know why, aga seal ta on. Ja siis vaatasin oma kolakasti (kast, kuhu koguneb igasugune pahn - alustades pastakatest ja lõpetades haaknõeladega) ning leidsin sealt mingisugused asjad, mille nime ma ei tea. Igastahes, nad on sellised knopka laadsed, aga mitte terava nõelaga. Noh, ja surusin selle alumise osa sinna liistu vahele, ja riputasin pildi paelaga sinna külge.


Jeeeee! Nii õnnelik, et sain kuidagi tehtud. Ma küll kartsin, et võibolla need paelad jäävad segama ning jätavad siukse busy mulje, aga üldsegi mitte! 






Nüüd mul on vaja osta veel pildiraame, sest hunnik pilte on veel vaja riputada! :)

Marta :)

5 kommentaari:

  1. Ma olen ise ka sellele pidevalt mõelnud.
    Oma kodus saab see üks sein olema kindlasti palju pildirohkeid mälestusi täis :) !

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti tee ära! :) Eriti tore on see, kui keegi uus tuleb külla ja siis uurib neid pilte seal haha :D
      Ma ei jõua ära oodata kuni kunagi on meil täitsa oma kodu ja võin teha mis tahan! :D (ehk siis seina puurida haha)

      Kustuta