20. aug 2015

MY HOMIE HOME

Tahtsin teile näidata lihtsalt mõnda elementi, nurka oma kodus. Selliseid, mis mulle endale just meeldivad ja mis teevad mu kodu kodusemaks. Mulle meeldivad puidust esemed-sisustuselemendid. Need annavad alati sellist... hubasust ja mõnusust (on see üldse sõna?) juurde. Lisaks, olen ma alati suur värvide fänn olnud, ning need minu kodus kindlasti ei puudu. Kuna Prantsusmaal on kombeks kõik korterid alati lumivalged teha, siis see annab just ideaalse võimaluse mõndade kirkamate asjadega sisustada, mis annavad igavale valgele funki juurde!















Kui kedagi huvitab, kust mõned asjad saadud on, siis kirjuta julgelt! :)

Marta

3 kommentaari:

  1. Nii mõnnad pildid! Mulle hullult meeldivad neljandal pildil need õlipotsikud. Ja see sinine riiul <3

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänks :) Need ma leidsin jah kuskilt sisustuspoest kõigest ühe euri eest :) See sinine on tegelt siuke suurem kapp/riiul ning ühtlasi ka mu lemmik mööbliese terves korteris vist haha :D

      Kustuta

  2. Situs www.bolavita.site Agen Judi Sabung Ayam Live Bangkok ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Juga Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kamu cari saat ini ...

    Informasi selengkapnya silahkan hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA
    Line : cs_bolavita
    WeChat : BOLAVITA

    VastaKustuta