14. aug 2015

FROZEN YOGURT - YES PLEASE!

Nagu ma eelmises ootd postituses mainisin, siis käisime üks õhtu Lucasega frozen yogurtit söömas. Kuidas te eesti keeles ütlete seda? Ütletegi jää-jogurt? Tundub nii imelik öelda niiviisi..jäätunud jogurt? Jää-jox? Ei tea :D 

Igastahes, põhjus, miks ma tegelikult tahtsin teile sellest rääkida on see, et see oli esimene kord elus mul frozen yogurtit süüa. Ja ma arvan, et ma ei oleks paremat kohta ka selle maitsemiseks leidnud! 

Sel suvel (kui ma Eestis olin) avati Grenoblis esimene koht, kus seda müüakse. Nimeks on Green Mango. Seal müüakse ka muid asju, kui aint klassikalist jää-jogurtit. Nad on aretanud asju mida jää-jogurtiga teha. Lucasega on kindlasti tagasi minek garanteeritud! Neil on ka seal smuutisid, mingisuguseid torusid, kuhu sisse läheb kõik see, mida hing ihaldab - küpsised, marjad, puuviljad, ja lisaks kõige peale ilmselgelt frozen yogurt! Kõlab ju imeliselt?? 

Muidugi ei puudu nende menüüst ka kohvi - jah, neil on ka cafe lattet! Say whaaaat! Selle peab küll järgi proovima. (Teadmiseks teistele, et Prantsusmaal joovad kõik espressosid, ja kui tellid cappucino vms, saad endale espresso väikse piima tilgaga)

Hindade poolest on ta küll noh, ütleme nii.. et igapäev päris ei lähe, eks. Aga olgem ausad, miks ma peaks maksma mäkis mcflurry eest 4 euri, kui ma saan Green Mangost 5 euri eest värskete marjade, sokolaadi ja maasika-coulis'ega frozen yogurt'it -  topelt koguses! 

Mis mind veel imestama pani, on see, et nende reklaampiltidel olevad tooted, näevad päriselt kah sellised välja! Öelge, kui paljud tooted näevad päriselt nii isuäratavad ja ilusad välja nagu pildil? Mitte paljud, eksole. Vot aga nende tooted on imelised nii pildil, kui ka päriselt sinu silme ees! 

Mul ei ole muud rohkem öelda, kui et "Lucas, millal uuesti lähme??"

Mis te arvate jää-jogurtist? Maitseb teile? Kas Eestis on see pop värk? :D




3 kommentaari:

  1. Eestis kutsume seda täitsa tavaliseks külmutatud jogurtiks :D. Mulle maitseb see väga, kuid kahjuks saab seda Tartus nüüd (ennem sai ka kesklinnas kahest kohast) ainult ühest kohast ja seegi asub teisel pool linna Lõunakeskuses :/.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ohh, nüüd siis tean kuidas õigesti öelda selle kohta! :D jei.
      Kahju, kuidas nad küll suutsid ära võtta nii hea asja müümise!!!!!!! :D

      Kustuta
  2. Tallinnas on mitme koha peal selline koht nagu Yo! http://www.frozenyo.ee/, mulle ka väga meeldib :)

    VastaKustuta