29. märts 2016

"MY LITTLE BOX" March

Minuni jõudis mu järjekordne My Little Box! Tegelikult jõudis see juba märtsi kuu keskpaigas, või isegi varem, aga nagu ikka, võttis mul postituse tegemine aega, hehe!

Märtsi kuu boxi nimi on tegelikult "My Little Bubble Box" - võite siis ise järelduse teha :)

I received my second My Little Box! Actually it arrived already in the middle of March, or even earlier, but as usual, it took time for me to do the post about it.

March box is called "My Little Bubble Box" - you can guess the theme, hehe! :)


Karbi seest leidsin ma seekord: Givenchy ripsmetuši, My Little Beauty Bubble Blush, Aussie 3 minutes Miracle Reconstructor palsam juustele, õhupalli (??),  juukseharja, meigišvamm, Mentose väiksed maasika maitselised kommikesed ning nende ajakiri.

This time I found from my box: Givenchy mascara, My Little Beauty Bubble Blush, Aussie 3 minutes Miracle Reconstructor for hair, a balloon(??), a hairbrush, make-up sponge, Mentos Mints, and their magazine.





Isenest üks korralik ja asjalik box, AGA.. jah kahjuks on seekordse karbi kohta mul väike aga... Esiteks on mul juba üks hea juuksehari olemas - ning kui aus olla, siis nende juuksehari ei ole millegi poolest eriline, kui vaid armsa välimuse.. Teiseks, meigišvammi ma ei kasuta  ja arvatvasti ka ei hakka kasutama..ning kolmandaks... õhupall? ÕHUPALL? :D

Muidu ülejäänud asjad on toredad - see Aussi juuksepalsam, kahju et see ainult nii väike on, sest tegelikult on see päris hea, ja lõhnab kaa nagu mullinäts. Givenchy ripsmetušš - why not? Ja see Bubble Blush on kaa tore ja huvitav asi, mida huultele ja põskedele panna, mulle täitsa meeldib see! :) Ja noh, mina kui magusa armastaja -  mentose kommid olid järgmisel päeval otsas! Ja üks asi, mis mulle hirmsalt nende karpide juures meeldib, on see, et kõik need pisikesed ilutooted, on alati ühe pisikese kotikese sees! Nii armas :)

I guess it's a pretty decent box, BUT.. yes, unfortunately this time I have a little but about the box.. First of all, I already have a really good hairbrush and to be honest, the one they sent looks pretty random and not special - except the way it looks.  Second - I don't use make-up sponge and I probably never will. And third... a balloon? BALLOON????? :D

But all the rest of the stuff are great! - The Aussie conditioner is good and smells like a bubblegum - too bad it's so tiny :( Givenchy mascara -why not? And this Bubble Blush is intresting too - I've never used anything like this, and it's cool to give a little pinkish color for my lips or my cheeks - cute! And also, me as a sweet lover - mentos mints were finished the next day! Also, a thing that I love about their boxes - every time all the  little beauty products are put inside this little cute bag - adorable!

Kokkuvõttes, ei jäänud ma seekord nii rahule, kui oma esimese veebruari kuu omaga.. Aga jällegi on see ju maitseküsimus... :)

So, unfortunately this time, I wasn't as pleased as with the first box I received.. but then again you never know and it's always the matter of taste!

Järgmise korrani, palju päikest!
Till' next time, have a sunny day!

1 kommentaar: