1. apr 2016

WISHLIST | PRIMARK

Järgmise nädala alguses on meil plaanis minna Lyoni paariks päevaks. Tavaliselt, kui me Lucasega koos läheme, siis me alati oleme lihtsalt ta ema juures, naudime head toitu ja lihtsalt lebotame. :D Seekord aga tahan lõpuks ära käia ka Primarkis. Ma olen seal ühe korra käinud aga ma sattusin sinna just siis, kui see avati. Ehk, et seal oli toimumas hullumaja. Loodetavasti nüüd on maha rahunenud ja saan rahulikult kõike vaadata - lisaks on ilmad soojemad ja ei pea suuri vammuseid selga panema, ega poes olles higistama - või samas polegi ammu saunas käinud... :D

Igastahes, ma kohe huvipärast läksin nende kodukale väikest eel-shopingut tegema. Mul on tunne, et neil pole üldse palju valikuid kodulehel. Sest ma mäletan, et poes oli ikka korralikult kraami, aga netis - njetu. Seega ei saanudki ma nii suurt eel-shopingut teha. Aga noh, paar asja ma ikka kokku leidsin ja mõtlesin, et teen väikse wishlisti, ja tagasi tulles siis vaatame, mis ma sealt tegelikult hoopis kokku ostsin!

Next week we are planning to go to Lyon for few days. Usually when we go there with Lucas, we just stay at his mom's place, enjoy amazing food and just relax and chill. :D This time I have a plan to go to town and visit Primark finally. I did go there once but it happened to be just after it was opened - so you can imagine the crazyness... Hopefully this time it's gonna be calm! Plus it's warmer outside so I can dress normally and not feel like I'm in sauna - even tho' I haven't have one since forever... :D

Anyways, I thought of just checking and do some pre-shopping on their website. Turns out, or at least I feel like, that they don't have all their products there.. But I did find some stuff and I decided to put a little collage together as little wishlist and then when I come back, we will see what did I actually buy!

1 kommentaar:

  1. Eelšoping on hea mõte,sest tavaliselt ma Primarkis lihtsalt kuhjan asju kokku ja pärast kahetsen vähemalt 75% ostudest. Sinu valikust meeldib mulle väga see täpiline tass ja mustriline kleit, loodan, et need jõuavad sinu päris ostukorvi ka :)

    BOWTIE DIARY

    VastaKustuta