26. märts 2016

OOTD / CHIT-CHAT

Heiii! Toredaid pühi kõigile! Mina pole juba viimased kolm või neli aastat munadepüha tähistanud... Ma ei teagi, miks :) Ainuke asi, mis teen - ostan palju šokolaadi! Hehe (kes ei tea, siis šokolaad on mu teine best friend :D)

Üleeile käisin sõbranna Heleniga kohvitamas, hilljem läksime veidikeseks parki ning ta tegi minust paar klõpsu kaa.

// Hey everyone, and happy Easter to all! I haven't celebrated Easter for like three or four years already... I don't know why, I only buy loads of chocolate at this time! Haha (chocolate is my second best friend, who doesn't know it)

Few days ago I went for a little coffee with my friend Helen, after we took a little walk in the park and she took few pictures of me too.

Lisaks, veel pisike ülestunnistus, või noh, mure? - Viimasel ajal on mul end väga raske kokku võtta ja blogi kirjutada. Mul on ideid, mul on materjali aga ma lihtsalt ei suuda alustada. Ma tahan, aga...ma ei suuda. Ma ei tea miks ja ma ei tea mida selle jaoks teha, sest mulle meeldib mu blogi, mulle meeldib kirjutada ja teile näidata oma ideid, rääkida oma tegemisest. Aga lihtsalt viimasel ajal on nii raske end käsile võtta. On kellegil sama mure? Oskab keegi aidata.. :) 


 Jacket - Color Block / Pants - I don't know.. / Bag & boots & shirt under - H&M / Scarf - Aliexpress / Sunglasses - Ray Ban









Palju päikest teile kõigile! 

6 kommentaari:

  1. Minul on ka viimasel ajal täielik motivatsioonikriis. Teemasid millest kirjutada nagu oleks, aga seda pealehakkamist, et see reaalselt ära teha ei ole. Aga see ei ole ainult blogiga nii. sama moodi on tööda. Hommikul lähed tööle suurima hea meelega ja kui tööl oled, siis tunned, et no mitte midagi ei viitsi teha.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, tore, et ma ainuke pole! Mul enne jõule hakkas kaa see terve elu motivatsioon kaduma (selles mõttes elu, et noh, ei viitsind mittemidagi teha - kõik oli nii masendav) Igaäev käisin ainult tööl ja mitte millegi muu jaoks mott puudus, ka töö jaoks, aga sinna olin ma lihtsalt sunnitud minema. Ei viitsinud isegi süüa korralikult teha jne.. aint vahtisin seriaale. Nüüd on see nagu paremaks läinud, et ikka ärkan korralikul ajal üles (töötan öisel ajal) ja ikka viitsin korralikult hommikust süüa ja miskit päevaga peale hakata enne tööle minekut. Aga nüüd nagu ongi ainult puudu see pealhakkamine et blogida! Muidu on elu korras nüüd, ahah! :D

      Kustuta
    2. Mul hakkas see ka jõulude aeg ja hea meelega vaataks ka päevad läbi lihtsalt sarju või filme :D Vahepeal ei viitsinud enam isegi kinos käia, kus ma vahepeal vaata et nagu elasingi. Selle asemel ainult lebotaks kodus. Eks see ilmselt väsimus sellest pimedast ja sombusest ajast, sest mul hakkab ka tasapisi see motivatsioon tagasi tulema ja koolitööd on vaikselt isegi juba seda nägu, et oleks nagu peaaegu valmis :D

      Kustuta
    3. See on ainult hea, kui asjad edenema hakkavad! :) Ika uskumatu, kuidas see paganama külm ja pime aeg võib mõjutada meie elu ja olu kõike! :D

      Kustuta
  2. Sama siin! Mitte mingit motivatsiooni ei ole kirjutada, kuigi on tõesti asju millest kirjutada. Sama on ka outfiti piltide tegemisega, tahaks nagu teha, aga üldse ei jaksa mõelda kus see toimuda võiks jne.. Loodame et see läheb ruttu üle! :)

    Palju jõudu ja motivatsiooni Sulle! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, ma ka loodan et läheb kiiretsi üle, meil kõigil! :D hehe
      Aitäh sulle! :)

      Kustuta