4. märts 2016

DIY || LAMPSHADES OUT OF CARDBOARD

Lõpuks sai minu DIY projekt valmis. Okei, tegelikult juba mitu päeva tagasi, aga nüüd võtsin end kokku, et kõik pildid arvutisse panna ja kõik postituseks teha. 

Nõndaks siis, mida ma lõpuks valmis ka tegin? Tegin toredad lambid, mis minu arvates tulid välja isegi ägedamad, kui ma lootsin. Jeei! Mulle meeldivad sellised diy'd! :) Meil on siin korteris seinas mingid hirmsad pirnid, aga midagi nendele katteks pole.. Ja mingit võimalust, et sinna midagi panna, nagu ei ole kah..Eks ma siis pidin ise miskit välja mõtlema.

Selleks diy'ks läks minul vaja: pappi, paberinuga, natuke tugevamat paberit šablooni jaoks, joonlauda, pulgaliimi, liimipüstolit, tavalist valget paberit, ning lõpuks värvimiseks värve. Ütleme nii, et enamus asjad on kõik kodust kohe leitavad asjad :)

// Finally I finished my DIY project. Actually I finished it days ago already. but now I finally had the time to put all the pictures on my computer and make this post.

So, what did I finally created? I made some cute lamps, which I think came out even cooler than I was hoping for, yay! I like these kind of DIY's, hihi! We have these horrible light bulbs on the wall, with no covers on them. And also no possibilities to put anything there. So I had to figure out something by myself... 

For this project I needed: cardboard, paper knife, a bit stronger paper for stencil, ruler, gluestick, glue pistol, normal white paper and in the end some acrylic colors. Basically most of the stuff you can find from your home :)




Ega siin midagi rasket väga ei olegi. Ma arvan, et mul ei ole vaja väga seletada kõike. Põhimõtteliselt, lihtsalt lõikasin oma šablooni, ning šablooni järgi hakkasin papist välja lõikama kolmurki. Lõpuks, kui oli piisavalt kolmnurki, hakkasin neid kokku liimima liimipüstoliga. Ma täis ringi neist ei teinud, sest muidu ei oleks ma saanud seda seina külge liimida. Lõpuks, kui kõik olid kokku liimitud, katsin ma kõik valge paberiga (kasutades tavalist liimipulka), lihtsalt, et ta oleks ühtlane värvimiseks ja et värvides see papivärv nii palju välja ei kumaks. Seest otsustasin ma värvida kuldsega - noh, et veidi põnevam oleks. Ja tuleb välja, et tänu sellele kuldsele, kumab nüüd sealt mõnusat sooja valgust - win! Ning lõppude-lõpuks, kuna ma ei suutnud ühtegi muud varianti välja mõelda, et kuidas see siis lõpuks seina panna, kasutasin ma lihtsalt liimipüstolit, ning plärts - olid nad mul seinas... :D

To be honest, there is nothing difficult of making these. I don't think there's much to explain. Basically I just cut out my triangle stencil, and with the stencil I started cutting out the cardboard triangles. When I finally had enough of them, I just started to glue them all together with the glue pistol. I didn't made a whole round, otherwise I couldn't stick it on the wall after. So, when I was done with that, I took the white paper and glued it all over the "ball" to make it more even, so it would be better to color it after (also it looks better). I decided to color it golden from inside, just to make it more fun, and turned out, it gives such a warm light now (normally the lights are just bright as hell). So, win! And in the end, cause I couldn't come up with the best idea to put it on the wall, I just took the glue pistol and glued it on the wall with that - just like that - voila, done!





Ja siin on lõpuks tulemus, mis te arvate? And here is the final result, what do you think?





Kas teile meeldivad sellised DIY'd? Do you like these kinds of DIY's ?

Marta

3 kommentaari:

  1. Ainuke asi millega peab siinjuures ettevaatlik olema on tuleohutus. Kui pirn liiga kuumaks muutub vöib papp pölema minna. Need poes müüdavad paberist lambid on spets tulevastase sprayga töödeldud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tean jah, ma juba lugesin oma poisile sõnad peale, et toast lahkudes alati tuled kustu panna!

      Kustuta