6. märts 2016

NEW IN || MY NEW PHONE !

Juba pikemat aega olin ma unistanud ja tegelikult ka juba plaaninud endale uue telefoni ostmisest. Mul oli juba väike kopake ette tulnud kahe telefoniga elamisest. :D Võib tunduda uhkena, et lausa kaks telefoni, aga tegelikult see nö "õige telefon", millega siis helistada... oeh ma ei hakka isegi sellest rääkima, sest et ma juba lähen närvi. :D Igastahes oli see üks paras piin, eriti veel kuna mul oli kaks sim kaarti - üks eesti ja teine prantsuse siis. Teiseks telefoniks oli mul tegelikult väike Ipod touch, mida sain kasutada peaaegu kui telefonina, ainult et ei saanud helistada ega sõnumeid saata... Aga sain wifiga netis olla ja igasugu äppe tõmmata. Aga seegi viimase poole aastaga on mul pilte täis saanud ja üsna nõrgaks jäänud. Seegi ajas mul karvad lõpuks turri. Suve lõpus hakkasin ma mõtlema uue telefoni soetamisest ja ka uue lepingu tegemisest - kaua ma ikka 2 euri kuus maksan ja kuskile, peale prantsusmaa helistada ei saa, ega smse saata jnejnejne. (iseenesest pole paha diil, aga mina kui "väljamaaline" tahaksin ikkagi võimalust alati kodumaale helistada) Igastahes, suve lõpus oli see teema minu jaoks veel tegelikult mõeldamatu. Ma teadsin, et ehk uuel aasta saan päriselt ja tõsiselt selle peale mõtlema hakkama. Ning nüüd lõpuks ongi uus aasta ju käes ja kõik see möll mul tehtud sai - uus telefon, uus leping!  JEE. 

For a long time already I have been thinking and dreaming of buying a new phone. I was getting so upset living with two phones all the time. Might sound fancy - oo, 2 phones, but actually... the "real phone" which I used for calling was just... I cant even talk about it, it gets me upset again. It was horrible, plus I had two sims, so you can imagine... The second phone was actually Ipod touch, which I couldn't use for calling or texting. I was just using it for wifi, I could download apps and stuff like that. But with the last half a year it got pretty tired and the storage got so full. Eventually it was a pain in the ass. In the end of summer I started thinking of buying a new phone and also to get a new subscription. But at this time it was too soon for me to actually do that, I wasn't able to buy and take that amount money from somewhere. But I knew that after the new year starts, I can truly start thinking about it. So now here I am, new year, new phone and new subscription - YAY!

Kui aus olla, siis ma ei teinud mingeid mega uuringuid ja võrdlemisi ja ma ei tea mis, et endale telefon leida. Prantsusmaal on kõik väga kerge - ma saan ainult neid telefone valida, mis nende kontoris on. (Kui ma just kuskilt nurga tagant ei taha osta uhket ja kalli hinnaga). Seega oligi minu valikus vist kolm telefoni. Ma ei mäletagi millised enam, aga minu valikuks sai Sony Xperia Z5! Ja pean ütlema, et siiamaani olen oma valikuga väga-väga rahul! :)

To be honest I didn't do much of researching for different phones. Because it is very simple in here - I can only choose between the phones that they have in their offices. So that's why I only had like 3 phones in my selection. I can't even remember what were the 2 others but! I chose Sony Xperia Z5! And for the moment I'm more than happy with it! :)




Minu jaoks oli oluline, et kaameral oleks hea kavliteet, aga samas, mis telefonidel pole head kaamerat enam tänapäeval, eksole? Sony Xperia Z5'l on aga ulmeliselt hea - 23 megapixlit! Teiseks oluliseks asjaks oli välimus - ilmselgelt tahan ilusat telefoni juu! Algselt unistasin ma kuldsest, aga kahjuks neil ei olnud enam ning pidin leppima hõbedasega, aga seegi on väga ilus! Kolmandaks asjaks oli näiteks see, et telefoni menüü ja kõik oleks kerge ja lihtne ning arusaadav. Selle jaoks käisin ma koguaeg erinevates poodides telefoni näppimas, ning mõndades poodides sai nende menüüsid vaadata jnejne. Tundus ok! Ja on täitsa arusaadav - lihtsalt vajab harjumist, kaks aastat ju Apple'iga olnud. 

The important things for me in a phone, is for example - good camera! But then again, what phone these days doesn't have a good camera - am I right? But Sony Xperia Z5 has 23 megapixels - pretty good. Second important thing is how it looks like - obviously I wanna have a pretty phone! Initially I was dreaming of the golden one, but they didn't have that anymore - so I had to take the silver one, which is super pretty as well. And the third thing was that the menu and everything else in the phone is easy to use and understandable. So that's why before buying it I went to different stores to touch it and see how everything looks inside the phone. Looked fined. I just need to get used to it - almost 2 years I've been using an Apple :)




Novot, ja siin ta siis ongi, minu tuttuus beebike, keda ma hoian nüüd kogu südame ja hingega. Minu täitsa enda telefon ja oma enda raha eest ostetud! Ma olen nii õnnelik. Mitte ainult, et sain telefoni, vaid et sain miskit nii suurt oma enda raha eest osta! Natuke nagu isegi uhkuse tunnet on sees, hehe!

So here it is, my brand new little baby, I'm gonna hold it with my heart and soul! My own little phone, bought with my own money! I'm so happy, not only for the phone, but actually buying something like that with my own money. A bit of pride in me... :D hihi!

Mis te arvate? What you think? - ISN'T IT SO PRETTTTTTYYYYYY????

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar