27. veebr 2016

1st "MY LITTLE BOX"

Eelmine nädal, teisipäeval, käis mul külas üks vana töökaaslane Lyonist. Tegin pannkooke, kõik oli tore!  Just siis, kui ta koju hakkas minema, rääkis ta mulle mingisugusest karbist, mida ta iga kuu tellib. Noh, et maksad mingi summa ja siis saad nö üllatus-karbi. Ma kohe uurisin järgi, sest et see ei tundunud selline tavaline olevat, vaid rohkem ikka eriline. Kui muidu tellitakse ju neid mingisuguseid igakuiseid meigi toodete üllatuskaste, siis see on täis just igasuguseid muid toredaid ja erinevaid asju/tooteid. 

Ma ei suutnud end tagasi hoida, ja 20 minutit hiljem, oli mul pangakaart käes ning oma esimese karbi ma ka ära tellisin. Nimeks on My Little Box. Kuigi nende kodulehel nad väidavad, et kohale jõuab kolm nädalat peale tellimist, siis üllatus, üllatus - minul oli see postkasti potsatanud juba üleeile! Say whaat! Võite mu ärevust ette kujutada - kaks nädalat varem!!! JEEE!

//Last week, Tuesday, I had a friend over from my old work in Lyon. I made some pancakes and spent some lovely time together. Just before she was leaving, she was telling me about this monthly subscription box that she have been ordering.  I instantly checked it out cause it is not like these all other boxes - only full of makeup - it actually has some lovely elements, products...and just stuff.

I couldn't hold myself back, and 20 minutes after she left, I had my credit card in my hands and I just bought it. It is called My Little Box. On their website they say that the box will arrive 3 weeks after you order, but I don't know how, I was lucky, and two days ago I found my cute little box from my mailbox. You can imagine my excitement - it arrived two weeks earlier!!!!! YAY


Tegin kohe paki lahti, ja juba karp iseenesest on nii armsake ( ja kindlasti ka taaskasutatav!!). Esimese asjana vaatas mulle vastu üks armas sinine pildiraam ning üliarmas kinkepaelake - kõik asjad olid toredasti kokku seotud! Võtsin paela ära ja minu karbis olevateks asjadeks olid need: pildiraam, pisike kosmeetikakotike, küünelakk, kehakreem, näokreem, teatox tee, väike ajakiri, ning lahe padjapüür.

I instantly opened it, and already the box it self is so cute (and definitely reusable!!!). First thing that looked at me, was a blue picture frame and cute ribbon around it. I took it off and looked whats inside: picture frame, tiny makeup bag, nail polish, body cream, face cream, teatox tea, cute little pillowcase  and a tiny magazine.






WEBSITE: My Little Box 

Veebruari kuu karbi nimeks on "My Little Home Box". Ehk et see karp on pigem näiteks kodu-elementide box. Sel puhul siis oligi pildiraam ja padjapüür. Ilutooteid panevad nad igasse karpi nagunii, ja siis kaks või kolm toodet vastavalt theme'ile. 

Selle üllatusboxi hinnaks on 16.90 eurot, mis minu arvates ei ole üldsegi nii kreisi hind, kui tegelikult olla võiks. Ja kui aus olla, siis olen ma seisudega seal maal, et ma võin endale selliseid asju igakuiselt lubada - ja seda ma teengi, sest et, miks mitte? Tore ju iga kuu saada väike karbike, mis on üllatusi täis!

February box is called "My Little Home Box". So it means it focuses on home elements, products. Thats why there was the picture frame and pillowcase. Beauty products they put in every box anyway and then two or three products according to the theme.

The price of this surprise box is 16.90 euros, which I think isn't a crazy price at all. And to be honest, I'm in this stage finally where I can actually buy these kind of stuff for myself - and that's what I'm gonna do, cause, why not? :) It's nice to get a little box every month that is full of surprises! :)

Hetkel ei oska ma rohkem kommenteerida neid ilutooteid, sest et küünelakki ma veel pole proovinud, näokreemi kasutasin täna hommikul esimest kord ning kehakreemi proovisin eile lihtsalt kätele. Teed plaanin ma täna kolmandat korda juua, ja võin öelda, et noh - tee nagu tee ikka!  

For the moment and can't really comment all the beauty products, cause I haven't tried the nail polish yet, face cream I've used just this morning for the first time, and the body cream I tried on my hands once. I'm gonna drink the tea for the third time today, and well, I can say - it's just tea like a normal tea. :)


Ja lisaks, mis te arvate mu uuest headerist? - Also, what do you think of my new header?

Stay sweet,

Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar