30. juuni 2016

OBSESSED WITH INTERIOR DESIGN

Ma usun, et meil kõigil on mingid hetked, kus oleme millegist täiesti... noh, kas nüüd sõltuvuses...aga midagi sellist jah. Ja ma olen päris kindel, et need inimesed, kes on kolinud, on kindlasti järsku sõltuvuses sisekujundusest ja võib-olla ka pinterestist... Nagu mina hetkel.

Naljakas küll, sest et meie mööbel ju jääb kõik samaks... Miskit ei muutu, lihtsalt korter muutub ning mööbli paigutus. Miks ma küll nii sõltuvuses olen ja muudkui ammutan ideid pinterestis, kui tegelikkuses mööbli muudatust ju nii pea ei tule :) Ning lisaks, üürikorterisse väga suuri muudatusi/remonti nagunii teha ei saa!

Siiski leiab sealt imelisi ideid ning inspiratsiooni. Noh, eks mingeid nipet-näpet uusi asju kindlasti tuleb, ning peab tegema. Ma usun, et see kaasneb iga kord kodu vahetamisega. (vähemalt meil siiamaani on nii olnud) Ja kindlasti jääb üle meil mingeid mööbli osi, millega uues korteris midagi peale ei oska hakata (sest noh, uus korter on siiski tunduvalt väiksem, kui see, kus me hetkel veel oleme)

Ma lihtsalt loodan, et minu mõtted saavad teoks, seoses uue korteriga. Peas olen ma juba palju plaane teinud, et kus mis kuhu läheb. Aga ega tegelikult oleme me ju seal ainult ühe korra käinud, ning ma ei tea täpseid mõõte. Homme saame lõpuks võtmed, ning viime esimesed kastid uude kodusse! :) Seega plaanin oma mõõdulindi kotti pista, et siis lihtsalt enda jaoks mõõte võtta, ning nädalavahetuse siis magamata mööda viia, sest noh, siis ma kindlasti ainult korterisse asjade paigutamisest mõtlengi ning mis oleks parem aeg sellest mõtlemiseks, kui mitte une-aeg - ma tunnen ennast nii hästi! :D

Kõige rohkem otsin ma pilte köögi ning elutubade sisekujundusest. Sest mul on tunne, et nendega kuidagi tuleb kõige rohkem tööd... Magamistuba on kuidagi lihtne - voodi, kapp ning telekas - what else? Aga suuretoa ja köögiga on mul vaja kindlasti rohkem mängida ning mõistatada, et mida ja kuidas kõik siis "õigeks" teha. Seega jagangi mõningaid pilte, mis mulle on pinterestis silma jäänud - stiilid, ideed ja paigutused, mis mulle meeldiksid omas kodus. Ja nagu näha, on mul mingi teema riiulitega...

//Because it's almost time to move to our new apartment, I can't help myself to stop scrolling in pinterest and look at beautiful homes. I'm getting so many ideas and inspiration. Crazy part is, that all our furniture is still going to be the same, only the apartment and the placing will be different.. so why get myself so excited with all the ideas.. I don't know :) Anyway, obviously I have made loads of plans in my head - how to place everything and what adjustments we should to in the new apartment. And I can't stop thinking about it. I just want to move already! 

Anyway, here is some photos that I find kind of a "dream home" style, or that I wish could be similar in my home. And you can see I have a thing with shelves...




  



ALL PICTURES VIA PINTEREST

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar