13. aug 2016

KUI SUVI VIIB SU EEMALE...

Väga kaua aega on möödas mu viimasest postitusest. Ma tegelikult sisimas teadsin, et mu blogi jääb suvel veidikeseks sinna paika, aga samas lootsin, et äkki ikka suudan midagigi kirjutada.  

Nii palju on toimunud, muutunud. Juuli alguses kolisime, kõik läks väga kenasti. Eks ta tüütu ja füüsiliselt raske oli (noh,poistele :D) aga tehtud ta kenasti sai, ning vaikselt elame uues kodus sisse. 

Peale kolimist, oli Lucasel sünnapäev ning kaks päeva peale tema sünnipäeva sõitsime me LÕPUKS reisile. Ma olin seda juba kuid ja kuid oodanud, aga midagi me bookinud ei olnud. Just kolimise pärast. Lõpuks siis leidsime hinnakohase ja mõnusa pakkumise ning neli päeva hiljem tegime nädalaks ajaks minekut - Kreekasse,  Rhodosele! Oma reisiga jäime rohkem kui rahule. Lihtsalt...imeliselt mõnus oli! Kui keegi tahab rohkem meie reisist kuulda, siis võite teada anda ja võin eraldi postituse teha. Hetkel lisan lihtsalt pilte siia :)

Lõpuks reisilt tagasi tulles, oli mul sünnipäev, mis möödus väga vaikselt. Hiljem sõitis Lucas puhkusele oma sõpradega ning olin üksinda ja alustasin ka oma tööd vanas töökohas. Jee! Lucas tuli  tagasi varem, kui pidi, aga siis Lucase ema andis meile oma maja võtmed (sest ise oli omas uues majas, lõuna-Prantsusmaal) ning nüüd oleme juba peaaegu kolm nädalat ainult seal aega veetnud, mina muidugi ainult oma vabadel päevadel. Seal olles on nii kodune tunne... kanad siblivad aias ringi.. õhtuti kastan aias taimi, lilli. Avastasin, et tal isegi tomatid kasvavad aias, ja iga paari päeva tagant käin noppimas neid :) Kahju, et herneid pole!

Igastahes, pole me uues kodus üldse aega veetnud. Mõnes mõttes mulle meeldib, et me ta ema kodus oleme koguaeg, aga tahaksin oma uues kodus ka olla. Samas on seal majas hea, õues on nii kuum, saab basseinis ujumas käia ja üleüldse suve nautida. Sõpradega õhtuti grillida jne.

Aga noh, homme peaks Lucas tagasi koju tulema :D Ja hakkame tavapärast elu edasi elama. 

Okei, kokkuvõttes, mis ma öelda tahtsin, oli see, et kuna hetkene elamis seis on selline - all over the place, siis pole mul olnud seda hetke, ega ka aega, et süveneda blogile. Olen lihtsalt proovinud nautida nii palju suve, kui võimalik. Mul on küll igasugu mõtteid ja tegelikult ka kindlaid asju millest kirjutada, näiteks retsepte, my little box (kahe kuu oma!!) ja mõned uued lemmikud tooted jne...aga jah, nii ta hetkel mul kõik seisma on jäänud.

Aga nüüd ma tahan ning üritan taas blogilainele tagasi tulla! Jee :) Lõppu panen mõned lemmikud pildid puhkusest! 












Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar