23. juuni 2016

"MY LITTLE BOX" June

Juuni kuu My Little Boxi sain eriti kiirelt kätte, juba kuu esimesel nädalal. See kord oli mõnus beach-box. Nimeks oli tegelikult "Calvi on the rocks". Alguses ei saanud ma aru, mis see Calvi on, aga siis Lucas ütles, et see mingine Prantsuse saare linn.. Oki :)

The June My Little Box popped into my mailbox really early, already the first week of the month. This time it's nice beachy-theme. It's called "Calvi on the rocks".  At first I didn't get what Calvi means, but then Lucas said that it's a city in one of the French islands... Okidoki!


Seekord oli karbis: Nuxe dushigeel, milles on mingi sätendus sees, L'Occitane pisike mandli kehapiim, My Little Beauty "beach hair" sprei, Calvi on the beach maika, väike kotike bikiinide jaoks, Kusmi tee, ning väike "poster"/ pilt vms, mis tegelikult on alati igas karbis.

This time in the box, there was: Nuxe showergel, with some sparkling stuff inside, L'Occitane tiny almond body milk, My Little Beauty "beach hair" spray, Calvi on the beach top, a little bikini bag, Kusmi tea, and a little "poster" / photo,that comes actually with every box.



Ma ei tea, miks mulle tundub nagu miskit oleks puudu selle karbiga.. Kuidagi vähe asju oli mu arust :D Samas ma ei tea kah..

I don't know why I feel like this box is missing something...Not enough stuff, haha! Then again, maybe not..


Selle Nuxe dushigeeli lõhn mulle ei istu eriti, see on päris tugev ja siuke... vana mammi lõhnaõli lõhnaga  :D Juuste spreid olen ma varemgi püüdnud kasutada, aga mul on tunne, et mu juuksed on liiga karmid ja isekad, seega need mul lihtsalt ei mõju :) (või siis ei oska lihtsalt kasutada?) L'Occitane on alati hea olnud -  väga meeldiva lõhnaga, kahju ainult, et nii pisike see tuub on, ei raatsigi seda väga palju kasutada! :D Bikiini kotike on väga armas ja suvel tuleb kindlasti kasuks - eriti reisile minnes!

The perfume of the Nuxe showergel I just simply don't like. Reminds me and old lady perfume :D The spray for hair... I have used these sprays before, but I think my hair are too rough for these stuff, so it just doesn't work for me. (or maybe I just don't know how to use it?) L'Occitane has always been a good brand - this little body lotion smells so good, too bad the tube is so tiny cause now I don't want to use it too much! :( The little bikini bag is very cute and will be very useful for the summer - specially for the vacation ;)



Ning Kusmi tee oli ainult ühe kannu tee... Mis ma selle suure kannu teega ikka suvel peale hakkan :( Jõin ühe tassi täie ära ja ülejäänud jäi lihtsalt seisma :( Iseenesest maitses hästi küll. Ja tegelikult võin ausalt öelda, et alguses arvasin, et see maika on nii hiiglaslik, kuidas ta mulle küll istub - aga üllatus-üllatus, kõige mõnusam maika üldse! Kindlasti üks mu suve lemmik-esemeid. Selline mõnus ja lai, tuul käib läbi :D Haha!

 And the Kusmi tea, was just for one tea-pot - what do I do with one big pot of tea in the summer? I drank one cup and the rest was just a waste...It did taste good tho... And for last, the cute little white top. When I first saw it, I thought - jesus, how is this gonna fit me nice, it just looked huge! But actually it's the nicest and the comfiest shirt for the summer ever! I love it!

Seega, mis te arvate? Kas teile ka tundub, et seekordne box oli veidi...blaah? Või on mu ootused esimesest karbist lihtsalt nii kõrged.. Ma ei tea kah enam. Isenesest mulle ikka meeldib neid kaste saada - põnev! Ja kindlasti tellin ikka edasi!

So what do you think? Don't you think that this box was a bit... blaah? Or are my expectations from the first box I got too high now? I don't know anymore. Then again, I love receiving these boxes - it's so exciting! And I'm definitely not gonna stop now. 

1 kommentaar:

  1. Selle karbikese mõte on küll tore ja ilmselt on vahva ärevusmoment, mis karbikesega seekord saadetakse, kuid ise ma ei ostaks seda. Pigem koguksin selle asemel raha mingi asja või elamuse jaoks, mida olen ammu igatsenud. Lugedes su tekste, siis igas karbikeses on olnud asju, mis pole olnud meelepärased või mis juba olemas on. Ma leian, et tarbitakse juba niigi palju ning pole mõtet tellida tundmatuid asju lihtsalt selleks, et oleks üllatusmoment.
    Pigem juba leppida mõne väga hea sõbrannaga kokku, et teha üksteisele mingi pakike teatud asjadega, siis on töenäosus suurem, et saad ka asju, mis meeldib ja mida ka reaalselt vaja läheb. Üks karbike maksab 16.90, mis on küll alguses peale vaadates ok hind, kuid kui korrutad selle 5-ga, siis see summa on tunduvalt suurem ning arvestada tuleb ka sellega, et osad asjad olid sul ebavajalikud. Milleks siis maksta peale, et koguda enda kodu asju, mida vaja pole?
    Ma ei mõelnud kommentaariga midagi halba, aga sellised mõtted tekkisid selle karbikesega seoses.

    VastaKustuta