29. mai 2016

THE PERFECT BRUNCH

Minu üks armas sõbranna/töökaaslane lahkus töölt, et minna kuuks ajaks USA'sse, oma venna pulma. Tagasi tulles ta kahjuks meiega tagasi tööle enam ei tule. Ma olen kohe täitsa õnnetu,kuna me saime päris lähedasteks. 

Kolmapäeval otsutasimegi, et teeme ühe viimase söömingu koos. Kutsusin tema ja ta poisssõbra mu juurde brunchile!

Scrollisin jälle Pinterestis, alguses ei leidnud midagi, lõpuks aga otsustasin tega tartineid (kui see on õige väljend :D ) Tegin lisaks veel oma head tarte aux pommes'i. Mu sõbranna tõi maasikaid ja banaane ning mahla. Ja veel niisama snäkse. Aa, ja siis puuviljade jaoks tegin soolast või-karamelli. Njämm!! Kõik oli imemaitsev!

// My very dear friend/coworker left work, to go to USA for a month and when she comes back, she wont return to work. So I am pretty sad about it. We got really close, she is a sweet person :)  

Because of that we decided to do one last little something together - little brunch. So I invited her and her boyfriend to have a brunch at my home.

I decided to some tartines and my tarte aux pommes. My friend brought some fruits - strawberries, bananas. Also some nice juice and other bits and pieces. And also for the fruits and made quickly some salty butter caramel.








Keda huvitab, mis tartineid ma kõik kokku tegin, siis siin nad on:

Ostsin ületee boulangeriest oma lemmik leiba (mida ma tegelikult ei osta üldse tihti, sest et see tikub seisma jääma) Lasin kõik rösterist läbi, ning lõikasin pooleks.

Kokku tegin 5 erinevat / I made 5 different tartines:

Ricotta, kirsstomatid, basiilik, roheline sibul / ricotta, cherry tomatoes, basil,ciboulette
Avokaado, keedetud munad, roheline sibul / avocado, eggs, ciboulette
Kreemjuust, suitsulõhe /cream cheese, smoked salmon
Tuunikala majoneesiga, redis, basiilik / tuna with mayo, radish, basil
Kreemjuust, toorsink (?), hapukurk /cream cheese, ham, pickles

Keda huvitab mu kook, siis tegelikult olen selle retsepti postituse juba teinud, selle võid leida SIIT. <--- the recipe of tarte aux pommes.





Happy Sunday 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar