21. mai 2016

MIS TOIMPS?

Vahepeal on nii palju toimunud, samas on kõik ikka vanaviisi. Ma ei tea, mis on juhtunud, et enam üldse ei tihka kirjutada uusi postitusi, sest tegelikult ideid ja mõtteid ju oleks. 

Mis siis vahel toimunud on?

Kes mu viimast retsepti postitust luges, kindlasti sai teada, et mul oli plaan minna õdedega reisile, Pariisi. Kahjuks pidin ma külmavereliselt oma blogis valetama, et mu emme usuks, et selline plaan meil oligi. Tegelikkuses aga tegime mu empsile üllatuse ja läksin Soome, koos õdedega siis. :) Üllatus oli suur, kahjuks tegemata jäi see päris ülllatus, et oh Marta, mida mis kus, what? Meil oli igavene teema kohale jõudmisega. Minu lend hilines 3 tundi, mingi pagana kummivahetuse pärast. Ja siis õdedel Ikeas oli kumm lõhkenud...Mingi rehvide teema, väga  veider igatahes :) Lõpuks õed pidid üles tunnistama, et mis meil tegelikult plaanis oli. Lõpuks tulid nad kõik mulle kolmekesi lennujaama järgi. Juu siis nii pidigi minema...

Kokkuvõttes oli mu reis/puhkus hea. Ma vajasin veidi puhkust.. Sõin kõike head ja paremat, emme juures saab alati parimat toitu. Sai saunas käidud. Ma polegi varem vist nii palju sauna nautinud, kui aus olla. Tegin sellise full-on saunas käigu. Kõik maskid ja asjad koos väikse õllega, haha! Pärast niisama jutustasin oma õega, mõnus oli. 
Ühel päeval sain kokku oma bff Mariliga kokku :) Ta tuli päevakruiisiga, see oli temalegi väike time-off! Saime pilte tehtud, lollitatud jne. Best times, nagu alati! 
Ja loomulikult ei saanud me käimata jätta kaltsukates. Sain head saaki. Ma nii igatsen kaltsukaid, taaskasutuskeskuseid..

Ega muidu midagi muud uut polegi. Ma ei taha midagi ära sõnuda, aga võimalik, et suve lõpu poole võib minna kolimiseks, ma loodan väga. Ma sellest pikemalt veel ei räägi, sest noh, pole mõtet.

Tegelikult olen ma isegi oma My Little Boxi kätte saanud, aga nagu ikka, võtab see mul  aega! :D











Võin öelda, et käisin puhkuse ajal Eiffeli torni siiski vaatamas! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar