23. mai 2016

WHEN IN HELSINKI....

Siis, kui Soomes olin ja Mariliga kokku saime, ilmselgelt tegime oma uute nutitelefonidega väikse seeria :D How can we not? Meie vaheline pildistamis keemia on parimast parim, nii veider  kui sa ka ei tunduks. Kahju, et nii vähe ainult koos saame pildistada.

Me muidugi rääkisime suure suuga, et otsime mingi laheda koha kus pilte teha. Loomulikult nende legendaarsete treppide peal me ei tahtnud pilte teha, tahtsime coolimad olla. :D Lõpuks ikkagi kõndisime sinna ja mõtlesin,et nooh, kui juba siis juba ja ausalt öeldes meil mõlemail oli hea meel, et siiski seal pilte tegime - väga tuusad tulid! Marili lisas ka juba paar tükki oma blogisse, neid võid vaadata SIIT.

Tol hommikul läksime me tegelikult terve perega linna peale, et veidi shopata ja siis lõunale minna. Sel puhul tahtsin ma algselt panna selga kleidi, mille Primark'ist olin soetanud. Kuna ma enne Soome minekut olin just seda pesnud, pistsin ma selle lihtsalt kohe kohvrisse. Niisiis, tol hommikul selga pannes avastasin, et see kleit oli jumalast kokku tõmmanud pesus :) Nõndaks siis otsutasin siiski selga panna head skinny päntsid ja kõrgema kaelusega triibulise H&M'i pluusi. Ja mu fake-conversed, mis on ka Primarkist saadud. :D Hea, et püksid panin, sest tuule-poiss oli õhtuks ikka parajalt jahe!

Ma juba pikemat aega, või noh, tollest ajast saati, kui Marili oma ehteid hakkas tegema, olen minagi endale ühte tahtnud. Koguaeg ikka tuletasin talle meelde, et helllouuuuuuu, tahaks ka juba... :D Lõpuks mu soov täitus, sain üli-armsa käeketi ning lisaks veel ülimalt ilusa kaelakee! :) Aitäh Marili 

Bisous.

// Long story short, me and my sisters were suppose to go to Paris, but instead we made a surprise for my mom and we went to visit her in Finland. So while being there, I met up with my best friend, had a little photoshoot. 

We had such a good time, like always. I finally got some jewelry, that she makes herself. They are so beautiful and I am so happy to own them! :) 

Even tho we said before that we are definitely not going to take pictures on these huge stairs, that are the main tourist places to take photos, we still ended up on the stairs - taking pictures. Oh well. For our surprise, the photos came out super cool! 











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar