7. mai 2016

RETSEPT || MEHHIKOPÄRASED KINOAGA TÄIDETUD PAPRIKAD

Viimasel ajal aeg lihtsalt lendab... Iseenesest suurepärane, sest et järgmisel pühapäeval on mul juba tulemas reis - õdede tripp Pariisi! Oleme juba vist kaks kuud seda planeerinud, ja nüüd kohe ongi juba see aeg käes! Ma olen nii ärevil - näen oma kõige kallimaid õdesid! Randez-vous a Paris! ;)

Küll aga olen ma mures ühe asja pärast - nimelt mu tarkusehambad, mis on tegelikult ammu ammu juba otsapidi väljas, otsustasid nüüd, et tahavad lõplikult välja pressida, ja mulle hirmsat valu tekitada. Suud ka ei saa lahti teha, ning jogurt is my best friend hetkel. Ei teagi hetkel, mis saama hakkab! Kujutate ette siis minna sellise olukorraga PARIISI, kus on nagu... best food ever.. :(

Rääkides best food ever.. Kaks nädalat tagasi katsetasin midagi uut ja huvitavat, või noh, ka just midagi uut. Täidetud paprikad pole just väga suur uudis, aga pigem just see, mis ma sinna sisse panin, oli minu jaoks miskit uut.

Mingi hetk Lucas otsustas, et nüüd sööme ainult tervislikult ja hakkama kinoad sööma. Okei... ma polnud kunagi varem söönud seda ja ma ei teadnudki kuidas seda süüa, või millega. Muudkui scrollisin pinterestis, kuni leidsin toreda retsepti - "Mehhikopärased kinoaga täidetud paprikad". Ja nagu mul kombeks ikka,teen ma väikseid muudatusi retseptides, näiteks lisasin mina juurde veel juustu ja serveesin külma kreekajogurti kastmega, guacamole või salsa asemel.


Et neid huvitavalt maitsvaid täidetud paprikaid teha, sul läheb vaja: 

3 ilusat pirakat paprikat
1 klaasitäis kinoad
1 purk/konserv punaseid ubasid
1 pisike konservitäis maisi
pool purgitäit salsat
rohelist sibulat, maitse järgi, mulle meeldib hästi palju!
2 küüslaugu küünt
1 teelusikas kööment 
riivjuustu
natuke mingit maitseainet, mis teeb teravaks! :D
soola-pipart.

Kastmeks:

kreekajogurtit
rohelist sibulat
tilli
soola-pipart


Valmistamine on lihtsamast lihtsam. Pane ahi kuumenema 180 kraadi peale. Keeda kinoa vastavalt pakil olevale õpetusele. Võta paprikad, lõika pooleks, puhasta seest ära. Tükelda küüslauk, roheline sibul. Kui kinoa on valmis, sega kausis kokku kõik koostisosad, väljaarvatud riivjuust. Täida paprikad seguga, saputa peale riivjuust. Enne ahju panemist kata fooliumiga. Pista ahju umbes 35-40 minutiks, siis võta foolium pealt ja lase veel küpsetada umbes 10 minutit, võid isegi ahju kuumema peale panna, et juust oleks pealt mõnus, veidi krõbe! ;)

Samal ajal, kui paprikad ahjus küpsevad, võid valmis teha kastme. Samas, võib proovida ka teiste kastmetega, aga kuna need paprikad on juba sellised "kuumad" siis minu arvates sobib selline külm kaste paremini! :)


Ja ongi valmis! Kas pole mitte lihtne? Ja maitsev! Head isu :)



Te võiksite mulle ka oma retsepte jagada - ma tahaks heameelega proovida. Mulle meeldib uusi asju katsetada ja maitsta!

2 kommentaari:

  1. Ma ise suur paprikast lugu ei pea, aga ma tean kellegi abikaasat, kes nii korra nädalas unistab valjuhäälset sellest, kui häid täidetud paprikaid ta vanaema tegi. Should I try? Vähemalt tema rõõmuks. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aga loomulikult!! :D see segu seal paprika sees iseenesest on juba väga maitsev, saab välja kookida ja paprika alles jätta, haha! :D

      Kustuta