16. apr 2016

BALCONY IN PROGRESS...


Üleeile oli väljas üli ilus ilmake, päike säras taevas ja õhk oli juba väga soe, umbes 23 kraadi vist, kui mitte soojem. Otsustasin, et hakkan oma rõdukest kraamima. Kuna Grenoble on väga suure pollutsiooniga linn (Prantsusmaal esikohal.....), siis talvega oli rõdule kogunenud väga palju tolmu ja mustust. Ning lisaks ka mingi enda kila-kola. Pühkisin kõik põranda puhtaks, ning oma toolidelt ja laualt pühkisin kah kõik tolmu maha, ning pesin puhtaks! Te ei kujuta ette, mis mustust sealt tuli :D  Niisiis, eile, käisin suures toidupoes, jahtisin taimi! Ostsin 40L paki mulda, mis minu üllatuseks ei olnud üldse nii kallis, kui ma arvasin - 3.60! Ning minu väiksele rõdukesele ju 40st liitrist piisab ikka korralikult. Lisaks ostsin juba valmis istutatud salatit, mille ma lihtsalt ümber istutasin. ning basiiliku ja rohelise sibula seemneid. Tahtsin tilli kaa, aga vot ei leidnud! :( Lõpuks valisin välja ka suure puntra peiulilli -  kodus ümber istutades avastasin, et ma saan oma lillepotti panna vaid neli-viis taime, ehk et viis taime jäi üle ja ootavad oma uut lillepotti, mida mul veel ei ole :D Aa, ja siis juhuslikult leidsin ühe toreda leiu - väikse küünlalaterna, mis mu meelest on lihtsalt nii armas - alghind oli 4.99, mõtlesin, et jee, päris hea hind ja siis avastasin et see oli veel allahinnatud 2.50'ne peale - WIN!  Ma olen alati tahtnud selliseid toredaid laternaid - suuri, väikseid -  rõdule, ja ma arvan, et see on tore algus mu laterna kollektsioonile! :D


Mul on veel väga palju mõtteid ja ideid oma rõdukesega. Mu unistus on, et mul oli hästi palju lilli ja taimi seal ja et see on koht, kuhu igal suvehommikul tahad minna ja oma kohvi juua, isegi kui päikest ei paista. Ma tahan, et see oleks üli-cozy ja et mul kasvavad seal kõik mu lemmik maitsetaimed ning mul on alati sealt midagi õhtusööögi jaoks võtta. Ning noh, lõpuks ka õhtusöögiks seal laud katta, paar küünalt laternasse süüdata, ja istuda seal ning nautida head veini ja jutustada!

// 2 days ago the weather outside was so nice, sun was shining and the air was already so warm, I think 23 degrees, if not more! I decided to start cleaning my balcony. Grenoble is a city with a very high polluted air, the highest in France....so you can imagine, how dirty my balcony was after a winter. I even washed the chairs and table. So yesterday I went to a big grocery store, and went on a  plants-hunt.  I bought some soil, flowers and seeds, such as basil and chive. I wanted some dill too, but I couldn't find it, oh well. I also found this very good bargain - a little lantern for candles. I've always wanted one, and now I got one, and only with 2.50! I think it's great start for my little lantern collection! :D

I still have a long way to go, I want my balcony be a place where every summer morning you want to go and have your coffee. Weather it's sunny or not. A super cozy place. I want there to be loads of flowers and all kinds of herbs and everything.. After you can go set the table and have a nice dinner there, light up some candles inside the lanterns and enjoy good wine!










Olge mõnusad ja nautige oma nädalavahetust    

1 kommentaar:

  1. Ma soovitaksin vahetada mööbli välja, sest need tunduvad kuidagi nii nõrgukesed ja õblukesed :D Ja ma paneks hästi-hästi-hästi palju lilli igale poole, ostaks veel selliseid lillepotte, mis saab rõdu äärele panna, siis on rõdul kohe teine hõng küljes. Soovitan veel maha panna ntks kaltsuvaiba ja lauale laualina. Ma tahaks ka juba lilli panna rõdule aga noh, meil on siin veel liiga jahe :D

    VastaKustuta