3. apr 2016

STREETS OF GRENOBLE || OOTD

Eile käisin oma sõbranna Heleni nö töökohas, ühes pisikeses butiigis, mis on imearmas, täis aafrika käsitööd. Tegime väikse teene poe omanikule, pildistasime paar toodet üles. Mina olin modelliks ja Helen oma suure hiiglasliku kaamera taga. Neid pilte ma usun näeb veidi hiljem, kuid kindlasti tahan need ka siia lisada. Ega nad otseselt midagi erilist ei ole, lihtsalt nö toodetele süvenevad pildid, kuid siiski! :) 

Pärast, kui need pildid olid tehtud, lasin Helenil paar pilti niisama tänaval teha. Millegi pärast oli valgus nii hea ja loomulikult mängis ka suurt rolli Heleni hiiglaslik kaamera ning ma olin peale esimest pilti juba selline: "omg omg teeme veel, teeme veel!". Mulle meenutas kõik see valgus, mu trench coat ning see tänav veidi New Yorki (kuigi ma pole kunagi käinud, aga noh kes siis streetstyle pilte poleks näinud eks). Üritasin teha ala neid "Taxxi!!!!!" pilte, kus hüppan kõnniteelt tänavale, aga feilisin haledalt ja kuskil 50st pildist üks tuli välja, ning üks pilt oli niisama proovi pilt.. ei  noh, America's Next Top Model style - proovi pilt is the one, haha! (vist ainult Marili saab sellele pihta, sry :D)

Aga muidu, rääkides outfitist - ma olen nii õnnelik, et sain juba enda trench coati välja otsida!! Ja mis veel toredam, ma ei pea mignit kampsunit alla toppima, woop woop! Üks päev oli lambist 24 kraadi väljas...alrighty then (aga siis järgmine päev oli 10... :D) Ja nüüd panen hea meelega juba seelikuid ja lühikesi pükse, sukkadega muidugi. 

// Yesterday I went to this little boutique, where my friend Helen works sometimes. It's a cute little store and they sell only African handmade products. So we did a little favor with Helen and we had a little shoot with the products. I will show these photos some other day! :)

After when we were done with these, I asked Helen to take just some few shots of me on the street. For some reason the light was so great, probably her camera was a big part of getting these great shots. Already after the first picture, I was  like "omgogmogmomg, lets do more, more!". All the light, my trench coat and the street, reminded a bit of streets of New York (even tho' I've never been there..). So I tried to take these "Taxxxii!!!" pictures, where I jump to crab a cab...But I failed terribly and I think out of 50 pictures there was 1 that came out fine :D hah!

But talking about outfit - I'm so happy I can finally wear my trench coat! And I don't even have to put a jumper or anything under, yay! One day it was about 24 degrees ( and then the next day 10... :D )

Trench coat - Camaieu / Bag, shirt, tights, boots - H&M / Shorts - Thrift shop / Scarf - Aliexpress











Loodan, et teil kõigil on tore pühapäev! Kaks päeva veel ja siis algab minu "nädalavahetus" :D / I hope you guys are having a great Sunday, two days more and I am on my "weekend" :D

4 kommentaari:

  1. Nii nunnu outfit!! Ma kannaks juba ammu (no vähemalt mitu päeva) kevadmantlit, aga kõik kerged üleriided on Tallinnas, mina ise Tartus oma talvemantlitega...

    BOWTIE DIARY

    VastaKustuta
    Vastused
    1. hehee, tore, et eesti ka see aeg on saabunud! :D aga samas ei oleks ma ülllatunud, kui mai kuus lumekest tuleb, ja vana hea talvemantli välja peab otsima korraks! :D

      Kustuta
  2. Vastused
    1. aitähh! olen ise ka selle leiuga väga-väga rahul :)

      Kustuta