16. sept 2015

WISHLIST | IKEA-LOVE

Nägin hommikul IKEA reklaami telekast ja siis tuli meelde, et mul oli juba ammu plaanis mõtteis teha selline IKEA "wishlist" postitus. Mulle tuli postkasti nende kataloog ja mõtlesin veidi teistmoodi wishlisti postituse teha seekord.

Kuna nende kataloogides (ja ka poodides!) on nii toredad ja ilusad settingud tehtud, siis on kohe toredam vaadata nende tooteid, teeb silmale pai! Lisaks ju annab lahedaid ideid ja inspiratsiooni!


Võtsingi end kokku täna ja hakkasin uuesti lehitsema nende kataloogi ning proovisin mõndadest toodetest, mis mulle silma jäid, pilte teha. Mõned tooted on tegelikult üsna vajalikud - püüdsingi siiski olulisematele asjadele pilku pöörata. Eks pilti ole raske pildile saada ilusti, aga mu arvates tuli täitsa toredalt välja ja noh, väike vaheldus tavapärasele kollaazile :)
________

1. Sellist niiöelda süle-padja-lauda (!?!?!) olen ma juba kaua aega endale tahtnud... Aga mul on alati, kas meelest läinud või siis on liiga kallis või sada muud põhjust :)  See on praktiline nii läpaka hoidmiseks, kui ka söömiseks - nagu ka pildil. (Kindlasti ka muudeks tegevusteks) Nüüd ma sooviksin seda veel eriti, kuna mul on uus arvuti (noh, pool aastat vana) ja mul ei ole otseselt arvuti lauda vms, ehk siis istub läpakas mul koguaeg süles. Aga ma ei tahaks seda ära rikkuda enda lolluse pärast, seega see oleks väga vajalik tegelikult :) Lisaks, vaadake, kui tore ja värviline!!!! see materjal all on. Cute!


2. Järjekordne vajalik asi - väike ratastega...asi. (mul raskusi eestikeelsete tähenduste meelde tuletamisega :( ) Ok, selle ma võiksin kuskilt tavalisest toidupoest kaa võib-olla leida ala 10 euriga, aga kui on olemas palju lahedamate värvidega ja disainiga, siis miks ma ei peaks hoopis sellist tahtma?? :D Meil on köögis selline veider seina sees olev kapp, kus on kolm riiulit, mis algavad umbes pooleteise meetri kõrguselt. Ehk siis alt poolt on see täiesti tühi. Sinna olekski seda ratastega riiulit vaja, kuna hetkel on mul kõik  pesuvahendid ja prügikotid ja kühvlid ja muud kola kõik põrandal!!! Kole :D 


3. Üks päris oluline asi on meie kodust veel puudu - riidenagi. Aga mitte selline, mis kruvid-puurid seina külge, vaid just riide-puuna. Kuna meil on üürikorter, siis meil ei ole lubatud seina auke puurida. Ehk siis nüüd kui talv tuleb, ei ole meil kuskile oma jopesid riputada. Pluss, mulle ei meeldi, et kõik mu käekotid alati diivani äärel on - mul pole lihtsalt kuskile mujale neid panna :D (muidu hoian ühes kastis, aga no igapäev ei käi ju kuskil kasti kallal käekotte vahetamas :D) Girl problems! See esimene pilt on üsna lamp, ma ei osanud seda kuidagi pildile saada. Teine pilt on lihtsalt, et näidata, kui toredad need nagid on! :D Väiksed oksad seinal - armas! :D



4. Üheks sooviks - mis otseselt ei ole vajalik - on magamistuppa panna kas siis kiiktool või tugitool. Ma ei oskagi muud kosta, kui et ma lihtsalt tahan. :D Minu arvates see esimesel pildil olev tundub nii armas. Lisaks tundub olevat siuke universaalne, et kunagi tulevikus võib selle ka kuskile mujale tuppa (või isegi rõdule?!?!) paigutada. Teisel pildil ei ole see kiiktoolike ainuke asi, mida ma tahan - ups! Ma tahan neid toredaid värvilisi kardinaid (mida nii hästi tegelikult näha polegi :D ) Ja noh ilmselgelt, mina, kui mustrite ja värvide armastaja - ihaldaksin tervet seda tuba! :D



5. Vot see on üks äärmiselt oluline ese, mis on meie vannituppa väga vajalik! Nagu ma enne mainisin, siis me ei saa puurida auke seina. Ehk siis ilmselgelt vannitoa plaaditud seina hakkame me veel vähem salaauke puurima, eks. Ja nüüd ongi suur mure, kuhu me rätikuid kuivama paneme? Praegu on hea, alati paneme rõdule kuivama, kuna õues on hea soe! Aga mis talvel saab? Ma ei taha isegi rõdu-ust lahtigi teha külmaga! Aga kus ma siis rätikud kuivama panen :( Niu! See oleks just ideaalne, ja meil oleks isegi nurgake selle jaoks juba olemas! Mis te arvate sellisest asjast?? Pluss, saab end kuivatades jalga kaa puhata :D haha!


6. Last, but not least, voodipesu! Ma arvan, et nii mõnedki teavad, et IKEA'l on väga-väga-väga ilusaid ja armsaid ja värvilisi ja romantilisi ja suviseid ja cosy'sid voodipesusid. Vahel ikka mõtlen, et pagan, ma tahaks kõik voodipesu välja vahetada kodus!! Aga siis vaatan neid hindu poodides ja mõtlen, et oh hell no! Miks voodipesu nii kallis on? Ma ei saa aru üldse. Aga jah, igakord, kui IKEA's oleme käinud, siis imetlen nende kanga valikuid. Ka nende kardinad on ülimalt tuusad! Ja noh, vaadake vaid neid armsaid voodipesu komplekte - yes please! Võtmesõnaks oleks vist - lihtsus.. lihtsuses peitub ilu! :D




Ongi kõik. Kokku tuli kuus soovikest... Peaks jõuluvanale äkki kirja hakkama vaikselt kokku kirjutama, või on selleks veel liiga vara? Hihihih. 

Mis te arvate IKEA'st üleüldse? Ma isikllikult olen suur fänn ja IKEA poodi külastades olen ma nagu laps kommipoes...ainult, et kommipoes oleks ma ka samasugune nagu IKEA's :D

Lõppu panen veel paar pilti nende ime-armsatest settingutest.. Oeh, kuidas ma tahaks proovida tööd nende poes ja aidata neil mööblit kokku panna - don't even ask! :D Sellest ehk kunagi tulevikus :D







Marta

7 kommentaari:

  1. Uiii, nii armsad pildid. Kolisin hiljuti Hollandisse (pooleks aastaks) ja tean, et siin Utrechtis on ka kuskil linna ääres Ikea, aga ma pole sinna teed veel ette võtnud. Esiteks tundub see nii aeganõudev ettevõtmine, sest ma jääksin sinna poodi mingi kolmeks tunniks ilmset, teiseks kardan, et ostaksin liiiiiga palju asju kokku, mida mul vaja pole ja mille pean pärast kuidagi Eestisse tagasi toimetama..
    Ja kiidan teistmoodi wishlisti ideed :)
    -P.
    BOWTIE DIARY

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jeeei, aitähh :) Tore, et mu idee kellelegi meeldib :P
      Japp, ega see ikeas käik lühike ei tuleks jah! :D Aga tead, ma ikka sooovitaksin! :D sest noh, jäätis ja hot dog on seal mega odavad! ja head! ja pluss neil müüakse külmutatud toitu ja ma igakord ostan endale külmkappi kooke - maailma parimaaaaaad! Mine ikka! :D

      Kustuta
  2. Ma käin Ikeas Daimi jäätisekooki ostmas :D Või siis kaneelisaiu..mmmm :)
    Praegu küll nendega mõneks ajaks suhe läbi, aga küll ma end varsti premeerin :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oojaaa, see daimi kook ja mandlitega kook on kaaaa nii hea! Ma ikka igakord ostan mitu tükki kappi valmis :D

      Kustuta

  3. Tepat di Tanggal 4 Februari 2019 situs www.bolavita.site Akan Mengundi Bonus Lucky Draw Dengan Total Rp 10.000.000,-

    Situs ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kami cari saat ini ... Daftar sekarang juga.. Nikmati bonus meriah lainnya ...

    Info selengkapnya hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA

    ( Online 24 Jam Setiap / Tampa Libur )

    VastaKustuta