2. sept 2015

DIY - "HANDMADE" TILES IN MY KITCHEN

Mäletate seda postitust, kus ma rääkisin sellistest toredatest värvilistest köögi seinaplaatidest? Et, kas teha ja kuidas jnejne. No, lõpuks lihtsalt hakkasin otsast tegema, ning tegin paar ruudukest valmis. Nüüd mul oleks ainult vaja seda läbipaistvat kile, mida kooliõpikutele kleebitakse, mäletate? Noh, ma üritasin siin seda leida, ja üks pisike rull maksis 8 euri.. Seega ma pean veel mõtlema, et mis ma nüüd teen :D Keegi tahab mulle postiga saata? :D Hetkel on nad mul nätsuga (takiga :D) seina pandud.


Tegelikult oli kõik väga lihtne. Mul on sellised natuke tugevamad ruudulised paberid. Ideaalsed, sest värvides ei tõmba need laineliseks. Kahjuks küll lähedalt on näha, et need ruudud pasitavad veidi värvi alt välja, aga kaugelt neid pole näha ja mind ei häiri kaa! Jube põnev oli teha, et kuidas mustrit välja mõelda jnejne :) Sirkel oli ainult puudu, aga sain siiski hakkama. 




Nagu näha, on mul hetkel ainult 7 tükki. Aga kujutate ette, kui tore oleks kui neid veel rohkem oleks! Kahjuks võtab nende tegemine üllatavalt palju aega. Aga ausalt öeldes, ma nii nautisin nende tegemist. Kuidagi rahustav ja saab mõtteid eemale.. Noh, nagu maalimine ja kreatiivne töö ikka on.



So there you go! Mis te arvate? Minu arvates toob kohe natuke elu mu tuimale valgele seinale :) Kas te teeksite midagi sellist oma kööki?

Järgmise korrani :)

Marta.

3 kommentaari:

  1. Väga ilusad, muide järsku idee lasta neid lamineerida, ei tea palju see seal maksab aga järsku mingi fotopood, kopeerimis kontor jms teeb.

    VastaKustuta