19. sept 2015

TINY FALL-HAUL

Coucou! Loodan, et teie nädalavahetus on alanud mõnusalt. :) 
Eile mõtlesin linna peale jalutama minna veidikeseks. Tahtsin veidi ringi tuulata ja vaadata. Ma küll plaanisin, et ei osta midagi, aga noh, natike läks lappama ja natukene ma ka kulutasin. Olen veidi pahane enda peale aga samas mõtlen, et noh....mis seal ikka :D Olen end peaaegu 2 kuud tagasi hoidnud, seega jah. :D

Kokku ostsin 5 asja. Kaks riideeset ja kolm ilutoodet. 

Ma juba olen mõelnud tükk aega, et tahan minna ning osta endale uusi särke-maikasid. Kuna mu uues töökohas pole meil kindlat "töövormi", siis võime kanda, mida ise tahame. Ilmselgelt mingeid uhkeid fäänsisid asju ei kanna, sest noh.. baar ju :D Seega soovingi selliseid cool'e casual särke :) Eile vaatasin veidi ringi ja leidsingi kaks tükki. Üks on lühikeste varrukatega t-särk ja teine pikkade varrukatega särk. Pika varrukatega on hea, sest et hetkel hakkab õues veidi jahedamaks minema ja vahel pean ma oma vahetuses palju aega õues, terrassil aega veetma. 
T-särk on pärit sellisest poest nagu Jennyfer ja teine särk on pärit C&A'st. Mõlemad poed kuuluvad minu lemmikute hulka kaa :)




Teiseks, ostsin ma endale veidike meigitoodeteid. Noh, mis veidike, ainult kaks asja :D Ma ei oska väga kommenteerida nende kohta, kuna ma ei tea meigitoodetest palju :D Igastahes, meil on siin Prantsusmaal selline pood nagu SAGA ja nad müüvad igasugu häid tooteid odavamate hindadega ja lisaks, kui sul on veel nende kliendikaart, siis paljud tooted on veel soodsamad. Selle Baby Skin poori-kaotaja(?) eest maksin ma vaid 4 euri ning BB kreem maksis 5 :) Seega jee! 
Uut BB kreemi olen ma tahtnud juba tükk aega, aga vahepeal oli suvi, seega polnud otseselt tarvis. Nüüd aga hakkab sügis ka vaikselt siia maile jõudma :) Ja seda Baby Skini asja olen ma skoorinud juba mõnda aega, ja alati ikka imestan et mis pagana ime asi see on, nii veidralt huvitav ning mõtlesin lõpuks ära proovida :D


Ja lõpetuseks, sealt samast poest soetasin endale ka uue juukselaki. Ma tegelikult paar nädalat tagasi ostsin endale selle Garnieri Fructise juukselaki, aga ma ei tea, kas ma sain mingi praagi toote ja peale esimest kasutust, kuivas see lakk sinnna kuidagi ära niiviisi, et ma ei saa seda enam kasutada - milline FEIL! Kahju :( Ja siis vaatasingi, et see Toni&Guy oma oli kliendikaardiga kõigest 4 euri! (muidu vist oli mingi 7-8euri) Küsisin, et kas see ka hea on ning mulle vastati, et see pidavat hea salongi toode olema vms. Mõtlesin järgi proovida ja pean kiitma küll :)



Ja ongi kõik. Mis teie endale sügiseks soetanud olete? Kas teil on mõni must-have sügisel? 

Stay sweet,
Marta


1 kommentaar:


  1. Tepat di Tanggal 4 Februari 2019 situs www.bolavita.site Akan Mengundi Bonus Lucky Draw Dengan Total Rp 10.000.000,-

    Situs ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kami cari saat ini ... Daftar sekarang juga.. Nikmati bonus meriah lainnya ...

    Info selengkapnya hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA

    ( Online 24 Jam Setiap / Tampa Libur )

    VastaKustuta