1. sept 2015

CHIT-CHAT & SAFARI VISIT!

Head septembri algust kõigile. Uskumatu, kui kiiresti aeg on läinud. Alles oli ju mai kuu???
Ma olen viimased nädal aega veidi eemal olnud ja pole väga blogi peale üldse mõelnudki. Üheks põhjuseks on see, et olen taaskord töö-inimene. Jee! Nüüd pean lihtsalt oma töörütmi tagasi saama. Hetkel on igal hommikul selline tunne, nagu oleks hirmsa peo jälle maha pannud, sest et käin tööl õhtuti. Lõpetan pool 2 öösel, ehk siis kuskil 2 jõuan koju alles. Praegu on koguaeg siuke no energy feeling :D Kõnnin ringi nagu laiskloom, haha! Tallad ja käed on valusad! But me likey! Ma olen nii õnnelik ja rahul ja tegelikult töö tegemine on hea tunne! :D Eriti veel, kui sinuga oldakse rahul ning kiidetakse. Vot nii.

Mõtlesin endast veidi märku anda, ja teha väikse(suure) pildi-postituse. Nimelt täpselt nädalake tagasi käisime me Lucasega ühes safari-loomaaias. Jah, just see, kus sõidad autoga ja siis kaamel topib oma keele sulle kõrva vms.. Vähemalt see oli minu ootus ja lootus. Tegelikkus oli hoopis midagi muud. Loomad olid õnnetud ja tuimad ja.. ma ei tea, võibolla olid nemadki no energy feelinguga, nagu mina :D Ühesõnaga oli kahju. Mul on kahju neist loomadest, ja samas oli kahju, et nad midagi ei teinud ega end väga ei näidanud! Ma oleks ikka tahtnud, et mingi ahvipärdik tuleb autokatusele hüppama või autost küpsist pätsama. Aga tegelikult pidid kõik aknad suletud olema (mis on täiesti loogiline ning arusaadav) ja autoga liikudes seisma väga ei tohtinud jääda. Ning need on ka põhjused, miks mu pildid on imelikud udused. 

Aga peale "safari", oli seal loomulikult ka täiesti tavaline zoo. Ütlen kohe, et ootasin rohkemat ja Tallinna loomaaed on palju rohkem muljetavaldavam!! Kahju. Muidu iseenesest oli hea vaadata, et loomadel on siiski suurem elamisala, kui Tallinnas. Et nad ei olnud ühes väikses puuris kinni ning ei käinud edasi tagasi, ringi ratast. 

Üleüldiselt oli nii tore, ning mõnus oli vahelduseks kuskile sõita ja veeta terve päev Lucasega koos! :) Temalegi väike vaheldus, ta ju minu armas tööloomake. :D Work hard, play hard - Am I right?

Raske oli pilte valida, paljud olid lihtsalt halvasti välja kukkunud, mõned lihtsalt mõttetud, ning mõned nii toredad aga seda ainult mulle vist! Seega üritasin siiski mingi filtri peale endale panna, et siia umbes sadat pilti mitte panna. :D Minu enda lemmikuks olid ühed imepisikesed ahvikesed, ja kõige nunnum oli, kui üks ahvipojake läks oma emmele selga ja siis nad kahekesi tsillisid ja hüppasid ringi. Pilt on ka allpool. Enjoy!



Safari












Zoo












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar