9. sept 2015

RETSEPT - PROBABLY THE BEST RISOTTO EVER

Hei-hei! Jällegi on möödunud terve nädal ja mina pole ühtegi postitust teinud. Häbi-häbi, püksis käbi! Aga toon jälle põhjuseks oma töö. Siiamaani veel harjun uue unereziimi ja väsimusega! :D Ja kui nüüd aus olla, siis kahjuks on mul väike inspiratsiooni ja ideede puudus. 

Eile küll tahtsin, et Lucas teeks minust OOTD pilte, aga ta on siuke vigiseja vahel, seega lõppude-lõpuks ei saanudki mina oma pilte :( Küll aga, tegime õhtuks imemaitsva õhtusöögi ning otsustasin, et miks ka mitte seda teiega jagada. Jah, järjekordne retsept! :D Aga mis teha, mulle tegelikult hirmsasti meeldib kokata ja vahel midagi natuke erilisemat teha õhtuks. Ja veel toredam on seda kõike teiega jagada ja ila jooksma ajada, hihi!

Niiet, jagangi teile üht kõige paremat õhtusööki ever! Ma nimetan seda "Probably the best risotto ever" :D Sest ma usun, et seda see ka on! :D Tegemist on krevetti-risottoga, mille retsepti ma sain ühest toredast prantsuse koka-raamatust. Ma seda väga tihti kahjuks ei tee, kuna noh, esiteks võtab see veidi kauem aega, kui tavaline õhtusöök ja lisaks on krevettide hinnad veidi krõbedad. (Hetkel on õnneks nad soodukaga, jee!)


Nõndaks, et seda imemaitsvat risottot teha, läheb sul vaja:

- 500g risotto riisi
- 500g värskeid krevette
- 250g shampinjone (kukeseentega ma kujutan ette, et oleks isegi veel parem!)
- ~6 tassitäit kanapuljongit
- 2 sibulakest
- 3-4 küüslaugu küünt
- ~ 2 supilusikat võid
- klaasitäis valget veini
- parmesani juustu


Valmistamine:

Kõigepealt koori ära krevetid. Siis tükelda kõik võimalikud asjad - sibul, shampinjonid, küüslauk. Seejärel võta üks eraldi pann. Kuuma panni peale pane või ning kui see on ära sulanud, lisa pannile krevetid ning pool tükeldatud küüslaugust. Lase neil seal mõnusalt praadida umbes 5 minutit ja naudi seda imehead lõhna, mis sealt tuleb! :D Hiljem võta tulelt maha, ja pane nad kõrvale.



Edasi võta endal siuke suurem pann, kui sul on olemas. Noh, sellise kõrgema äärega. Pane pann kuumenema ning lisa seened. Lase neil mõnusalt seal praadida, et kõik vedelik välja tuleks. Pärast lisa sibul ja küüslauk ning prae natuke veel. Samal ajal, kui kõik see seal praeb, võid hakata valmistama puljongit. Mina tavaliselt keedan kuuma vee valmis, võtan mingisuguse kausi või poti, panen kuuma vee sinna sisse ning lisan kuskil 3 puljongikuubikut. Kui see on tehtud, jäta see puljong sinna paika ja mine tagasi oma panni juurde ning lisa sinna riis. Sega ilusti kõik omavahel ära ja lase olla nimodi 1-2 minutit. 


Seejärel kalla sinna sisse klaasike valget veini (soovitavalt kuiva veini, aga minu arvates ei ole vahet :D). Ning jah, mina kasutasin seekord hoopis roséd, sest et ma avastasin, et mul polnudki valget veini. Ja kui aus olla, siis ega mingit vahet vist ei olnud küll :D. Nii, siis sega see ilusti ära ja lase riisil see kõik sisse imada.  Edasi hakkab olema selline tore ja tüütu tegevus, et tass-tassi haaval peab hakkama seda puljongit lisama. Ehk et, lisad tassitäie, lased sisse imbuda, lisad jälle tassikese puljongit ja lased jälle sisse imbuda. Lõpuks, kui kõik puljong on otsas, siis peaks riis mõnus pehme olema. Maitse kindlasti! Ehk on vaja veel vedelikku, you never know! 


Ning kui riis on kõik mõnusalt pehme, siis lisa sinna kõige kupatuse otsa need maitsvad krevetid! Sega ära kenasti, ja veel sinna otsa lisa mõnusalt parmesani! Oh yeah! 


Ja ongi kõik! Pärast serveerides, lisa veel paremsani, sest parmesan on lihtsalt ülimalt hea risottoga! Yum-yum-yummmm!



Mis arvate? :) Iseenesest lihtne retseptike, aga tüütult pikk protsess. Sellepärast ma vist seda väga tihti ei tee kah. Umbes tund aega läks aega, või isegi rohkem! Lucas suri nälga seda oodates :D just kidding!

Kirjutage mulle, et mis teile meeldib minu blogis näha! Ja andke äkki mõtteid, et millest võiks kirjutada jne :) Vajan hetkel veidi inspiratsiooni!

Marta! :)

2 kommentaari:


  1. Tepat di Tanggal 4 Februari 2019 situs www.bolavita.site Akan Mengundi Bonus Lucky Draw Dengan Total Rp 10.000.000,-

    Situs ( w w w . b o l a v i t a . s i t e ) sudah berdiri sejak 2012 ! Menyediakan Segala Jenis J U D I Online Yang lengkap dan mungkin sedang kami cari saat ini ... Daftar sekarang juga.. Nikmati bonus meriah lainnya ...

    Info selengkapnya hubungi :
    WA : 0812-2222-995
    BBM : BOLAVITA

    ( Online 24 Jam Setiap / Tampa Libur )

    VastaKustuta