4. veebr 2016

OOTD + CHITCHAT

Ühel päeval sai paar pilti väljas tehtud, kui Heleniga lõunal käisin. Ise plaanisin kohe pildid blogisse panna aga näed, nüüd juba peaaegu nädal sellest möödas... Ja no kahjuks ei olnud paljude piltide vahel valida kah :D Seega... Siin need paar pildikest on. Nö OOTD.

Lisaks, laupäeva varahommikul on meil mineK Brüsselisse - yayy! Ma olen nii põnevil. Laupäeva ja pühapäeva veedame me kõik oma sõprade seltsis, veel ei tea mis plaanis on, aga ma olen kindel, et lõbus saab olema! Hiljem, pühapäeva õhtul lähme me Lucasega hotelli, mille bookisime. Tundus mõnus - basseini ja saunadega. Ühte mõnusat sauna tahaks küll!! (Viimati sai suvel, emme juures Soomes....) Ning teisipäeva õhtul on tagasitulek. 

Ja nüüd ma tahangi küsida, et äkki keegi minu lugejatest on käinud varem Brüsselis (või äkki hoopis elab seal...) ja oskab soovitada toredaid kohti kuhu minna. Ma ei pea silmas neid peamisi turistide kohti - ilmselgelt on nendesse kohtadesse minek. Vaid pigem tahaksin ma just teada äkki mõnda toredat restorani, või poekesi, toredat kohta kus veidike shopata või äkki hoopis mõni armas kohvik, kus väike kohvi paus teha. Kirjutage, kui te teate :) Ootan huviga.

// Few days ago I had pictures taken of me with Helen. I planned to put them straight to my blog, but now it's already been a week, and I still haven't done it. Well, actually now I'm gonna do it. Bravo Marta, bravo. Unfortunately I didn't get that many good pictures, but still I managed to chose few of them! :D So it's like  OOTD pics.

Also, on Saturday early morning me and Lucas are going to Brussels (all of our  friends are already going there tomorrow, Friday). Saturday and Sunday we are spending with our friends, I don't know what we are going to be doing but I know it's gonna be super fun! After, Sunday night, me and Lucas are going to the hotel we booked, with a pool and saunas, yay! I haven't had a sauna since the summer when I was at my moms... I really want one and NEED one.. aaah, it's gonna be so relaxing. Anyways, we are coming back on Tuesday night :D

So, now I want to ask you guys, If you have ever visit Brussels and maybe you guys know some cute places to go - obviously we are going to visit all the touristic places. But I just thought that maybe someone knows some cute little restaurants or places to shop, or a little cafe to have a coffee break. :) Let me know, please!

Scarf - Aliexpress, Jacket - NAFNAF, Denim dress - Diesel, Tights - ... H&M??, Bag - H&M, Boots - H&M







Marta

1 kommentaar:

  1. See küll natuke turistikas, aga loodusloomuuseumit soovitaks :)

    VastaKustuta