9. jaan 2016

HOLIDAYS'15 vol2

Hei, lubasin teile, et teen ka postituse meie aastavahetusest. Ja no, siin ta siis ka on :)

//Hey everyone, this post in also going to be mainly in estonian. Sorry for that. But basically this is about our trip to Paris for new years eve. We went on the 30th, very early in the morning. We arrived at 8 am and the sun was just rising. It was very nice. Cold, but somehow so nice :) We met out friend and had a little brunch with him. Probably one of the best brunches I have had. :) I took a picture of it, and after when we finished eating I thought it's a good time to Instagram it. Turned out didn't focus the picture and it was all blurry, haha! What a shame. Anyways, after we just decided to walk around with Lucas and enjoy Paris and each other. Two years ago we visited Paris together and we saw all the main tourist places, so this time we wanted to just enjoy ourselves and just some cute places in Paris. We walked a lot, so the same night after our dinner with another friend, we went back to the hotel and I fell a sleep straight away and slept like a baby. Next day we also walked and walked. I think we maybe walked like 15km! After, when the sun was about to go down, we were around the Louvre area, we sat down in a little cafe place, and just enjoyed some chocolat chaud and sat for while. After we went to a friends place. We were staying at his place for that night. I made some dinner for the boys and then it was time to go this another friends place, where the party was. Our new years eve was lots of fun! I was just so happy to see all our friends, because the last time we were all together like this, was last years new years eve party! Next day I woke up at 10am to take the train back to this lifeless Grenoble. I had to go to work after, I was so tired, but damn, this trip was so freaking worth it. This time I can say, I love Paris!

See aasta olin kohe eriti õnnelik ja rahul. :) Tavaliselt oleme me aastavahetused olnud Lyonis, ühe meie sõbranna juures, kellel on maja. Ja alati on seal pidu olnud. Ning kuna Prantsusmaal ei ole kombeks keskööks kuuse alla minna, et kesklinnas ilutulestikku vaadata, siis ongi viimased kolm aastat minu jaoks justkui järjekordne majapidu olnud. Pole olnud midagi erilist...Pigem veider just, et mingi hetk järsku kõik hakkavad neid põsemusisid tegema...Mis on kõige tüütum asi ÜLDSE! :D (Kujuta ette, et sul on 20 inimest peol...)

Aga see kord terve meie sõpruskond tahtis minna Pariisi. Või noh, tegelikult pooled meie sõpradest elavad Pariisis. Seega oligi seis 50:50 Pariisi ja Lyoniga. Iseenesest olin ma nõus minema, kuniks ma sain teada, et ma ei saanud 1st jaanuari vabaks ning pidin töötama. Olin suht õnnetu, kuna teadsin, et lõppude lõpuks lähevad kõik nagunii Pariisi ja mina pean siin nõmedas inimtühjas Grenoblis olema. 

Siis aga 29ndal Lucas tuli puges mu kaenla alla, ja ütles tõsisel toonil, et "Marta, me peame rääkima..". Oi kurja, mis nüüd juhtus...Tegelikult ta lihtsalt tahtis öelda, et leidis viisi, kuidas siiski Pariisi minna koos minuga. Nimelt mul ei olnud aimugi, et olemas on Grenoble-Pariis-Grenoble rongiliin. Ok, probleem lahendatud, piletid ostetud, hotell üheks ööks bronnitud ning 30nda varahommikul (ehk kell 5.20 hommikul!!!) olime me rongis ja Pariisi poole teel! JEEEEEEEEEEEEEEE! Jõudsime Pariisi kell 8 hommikul. Päike oli just tõusmas! Krõbe hommik ja ilus päikesetõus...Pariisis :)


Olime üsna väsinud, aga ärevus võitis väsimust, kui aus olla. Ja ilmselgelt oli mul ju enne magama minemist jube ärevus sees, seega lõppude lõpuks ma magasin öösel ainult 2 tundi :D Aga see selleks. Päike oli tõusmas, ja meie võtsime takso, et minna kohtuda meie sõbraga. Läksime väiksele brunchile. Kui aus olla, siis see on üks mõnusamaid ja parimaid brunche, mida ma siiamaani saanud olen! Lihtsalt, ülimalt tšill. :) (Ma muidugi enda arust sain imelise pildi meie brunchist, ja siis kui kõik söödud oli ja mõtlesin, et ok, on aeg pilt instagrammi panna, siis avastasin, et pilt oli täielikult fookusest väljas :) tase! Ärevus sai minust võitu! :D Aga panen selle toreda uduse pildi ikka siia, et te aimu saaksite!)

Smoked salmon tapas with hot chocolate for me, and avocado-chicken tapas with fresh orange juice for L! (cuteness overload with the little pot of chocolate - I had to add it into the milk - too cute)

Kuna kaks aastat tagasi me käisime Lucasega ka Pariisis, ning tol korral käisime vaatamas võimalikult palju nö turistide kohti, siis seekord mõlemad tahtsime me lihtsalt tsillida ja pigem nautide teineteise seltskonda ja uudistada pisemaid Pariisi tänavaid ja kohti.  Seega põhimõtteliselt jalutasimegi terve päeva oma hotelli ja sõbra töökoha piirkonnas, hehe :)




Käisime ka vahakujude muuseumis, mille nimi on Grévin.. Mõlemad olime üsna pettunud, arvestades, et pilet oli 25 eurot!!!! Me ikka lootsime näha kõiki maailma kuulsaid inimesi, aga enamus oli lihtsalt mingid Louis IIVV ja ma ei tea, kes. Ühesõnaga, ootasime mõlemad rohkem. Ning lõppes väga ootamatult ära... 

 Pablo Picasso chillin'!
Random guy and Jimi Hendrix rockin' it!

Ülejäänud päeva lihtsalt hängisime linna pääl, ja õhtul saime ühe teise sõbraga kokku ning läksime hiina restorani õhtust sööma :) (Mis oli reaalselt täpselt meie hotelli ukse ees...) Seega teekond koju oli vähem kui 1 min, mina pugesin sipsti voodisse ja uinusin nagu beebi :) Järgmisel hommikul pidime 12 minekut tegema hotellist, ja jällegist, terve päev jalutamist. Jalutasime vist 15km kokku, ma usun. Notre Dame juurest Louvre muuseumini. Istusime Louvre'i juures ühte väikesesse kohvikusse, võtsime väikese chocolat chaud (kakod) ja lihtsalt istusime.. Päike oli vaikselt loojumas. Lihtsalt täielikult livin' the dream! :D 






Siis läksime oma sõbra juurde, kelle juures me ööbima pidime. Olime seal, ma tegin poistele õhtusööki ning lihtsalt olime. :) Lõpuks sättisin mina end valmis ning oligi aeg ühe kolmanda sõbra (sõbranna) juurde minna, kus meie uusaasta pidu siis oli. Mul oli siiralt hea meel kõiki meie sõpru koos näha, sest viimati, kus me kõik koos olime, oli eelmise aasta aastavahetus...

Pidu oli ülimalt tore ja lõbus! Järgmisel päeval pidin ma kell 10 juba üles tõusma, et rongile minna ja tagasi Grenoblisse tulla. Natuke sain enne tööle minekut magada, aga väsimus oli ikagi päris suur. Aga kui aus olla, siis see oli kõike seda väärt! Ma olen nii õnnelik, et sain siiski Pariisi mindud ja kõikide meie sõpradega koos oldud ja et sain Lucasega koos Pariisi jälle nautida! Palju parem Pariisi kogemus, kui mu eelmine kord kaks aastat tagasi....Seekord võin rõõmsalt öelda - Je t'aime, Paris!

Marta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar