22. jaan 2016

DIY || RECOLORING MY FADED BOXES

Heihoo! 

Mäletate seda väikest diy projekti, mille ma suvel tegin - messy boxes, not so messy anymore? Sellest on juba kuskil pool aastat möödas, ja ütleme nii, et päike on teinud oma töö. Need lahedad erkroosad kastid on nüüd heleroosaks pleekinud ühest otsast. Ei ole nii efektne enam! Seega tuligi mul jälle uus idee nad üle värvida. 

// Hey guys! I don't know if you remember, (cause I wasn't writing in english at this time yet) but in the summer I made this DIY, where I re-did my messy boxes, so they wouldn't look so messy. You can check the post from HERE. Anyway, now it's been more then half a year, and the sun did it's own work...All the pink boxes are faded. It's not that effective anymore. 



Seekord otsustasin valge värvi kasuks. Aga kuna lihtsalt valge on minu jaoks igav, siis tegin ka kuldsed mummud peale! Minu arvates tulid väga toredad välja. Eks see vana roosa sealt valge alt veidike välja kumab, kuid see on vaid mingis kindlas valguses ning mind see otseselt ei häiri. 
Lisaks tänu sellele väiksele uuendusele, tegin ma ka need kastid korda - poole aastaga võib nii mõndagi sinna koguneda. Tegin nad korda ja otsustasin, et miks ka mitte see suur pastakate/pliiatsite hunnik, mille ma kokku kraapisin, kuskile topsi panna. Võtsingi köögist mingisuguse plastik-topsi, mida ma ei kasuta, värvisin üle ja saigi tore pliiatsitops sellest! 

I decided to color them over with white paint. But because pure white is boring for me, I did some cute golden polka dots on, too :) I think they came out pretty cute.
While I was doing all this, I wanted to tidy up all the boxes. Too much pointless crap in there! I tidied them up and decided to put all these pencils and pens that I found, into a little cup. I recolored it and i think it turned out quite cute!






Mul on veidi kahju, et see kuldne pole päris see õige kuldne. Veidi liiga kollane, aga siiski olen rahul :) Kui enne need roosad kastid läksid kokku nende roosade diy kohvifiltrite lilledega, siis nüüd need valged kuldse-mummulised lähevad kokku meie telekakapiga..ja seinaga.. ja kõige muuga sest, et terve korter on ju tegelikult valge..

Mis te arvate?

I am a bit sad that the gold color is not as godl as I wish it could be (a bit too yellow-ish) but still I'm happy with the results! Before the pink boxes matched with the DIY coffee filtre flowers, now they match with out tv-table...and the wall.. and everything else, cause all the apartment is white... What do you think?






Järgmise korrani...

Marta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar